7

Sephora lakiery - Poetic Macadam i Money Maker


Lakiery (5ml za 19zł) niestety nie znalazły się w jesiennej kolekcji Sephory - Retro Chic. Sephora stawia tej jesieni na szary total look, co mnie osobiście bardzo cieszy, bo bardzo lubię szare kolory. Lakiery zgarnęłam ze standu tejże właśnie kolekcji, po czym po poszukiwaniach w Internecie, okazało się, że te konkretne kolory do niej nie przynależą. Strasznie denerwuje mnie bałagan na Sephorowych standach. No ale nic straconego i tak je zrecenzuję, a następnym razem, najpierw się dokładnie rozejrzę, zanim cokolwiek kupię wprost z ekspozycji!
Poetic Macadam - to urzekająca lekko stalowa szarość, moim zdaniem zdecydowanie wpadająca w stalowy błękit. Nie jest to całkowicie chłodny odcień, można w nim odnaleźć bardziej neutralne, mleczne tony.







Money Maker - to szarość błotnista, przypominająca mi właściwą malarską szarość. Nie powiedziałabym, że ten kolor jest wyjątkowo urokliwy, ale jego „brzydota”, taka bagnistość, jest właśnie pociągająca. To "bagienko" miejscami zmierza ku stalowemu granatowi, ale nie w sposób oczywisty, to raczej wspomnienie po niebieskości.





Zacznę od tego, że buteleczki są bardzo przyjemne dla oka, mają opływowe kształty, ze znaczkiem firmowym Sephory na samym środku, są malutkie i ogólnie dosyć słodkie ;). Pędzelek niestety nie jest już tak miły w obyciu. Jak na moje potrzeby jest za szeroki i za krótki, dosyć dziwacznie ścięty. Nie oddaje produktu w sposób, jaki bym sobie tego życzyła.
Oba lakiery są bardzo gęste, wręcz nieco glutowate, co utrudnia aplikacje, ale zdecydowanie zwiększa wydajność. Malowanie mogłabym spokojnie zakończyć na pierwszej warstwie, ponieważ pokryła ona w zupełności całą płytkę paznokcia, mimo gęstości nie zostawiając większych smug. Drugą warstwę nałożyłam chyba tylko z czystego przyzwyczajenia. Niestety lakier niemal natychmiastowo po nałożeniu zaczął „bąbelkować” i odpryskiwać, nie wiem czy to moja nieudolna obsługa, czy właściwości produktu, (stawiałabym jednak na to pierwsze ;) )
Lakiery zaczęły się ścierać na końcówkach paznokcia mniej więcej po czterech dniach, a wymagały zmycia po sześciu. Zeszły z paznokcia bez problemu i tarcia.
Mimo moim zdaniem niezłej żywotności nie jest to produkt warty swojej ceny, biorąc pod uwagę jego wielkość!

Oceny:
Pierwsze wrażenie 4/5
Produkt 12/20
Opakowanie 6/10
Cena 5/10

Średnia -4/6

7 komentarze:

Katalina pisze...

Mam lakier z Sephory w odcieniu pięknej żywej czerwieni. Niestety nie lubię go :( Kolor owszem jest piękny, jednak lakier schnie milion lat, w dodatku - coś co strasznie mnie denerwuje - mimo nałożenia na bazę pod lakier, niemiłosiernie brudzi paznokci i skórę na palcach. Może to kwestia koloru, nie wiem, nie mniej jakos mnie to zraziło do lakierów tej firmy.

maus pisze...

Kolory sliczne... szkoda, ze jakosc kiepska... ja tez lubie szarosci :)

Lily pisze...

Kolory świetne, ale jak dla mnie Sephora przesadza z cenami przy tak małej pojemności i marnej jakości...

Arleta pisze...

Kolory faktycznie są fenomenalne, ale zawsze odrzucała mnie cena tych lakierów. Czasem zdarzają się na nie promocje, ale to rzadko. Moim zdaniem 19 zł za 5 ml to stanowczo za drogo. Wolę dopłacić i kupić IsaDorę lub Gosha...

Iwetto pisze...

Pomyśleć, że jeszcze rok temu szukałam idealnego matowego szaraka!A tu prosze! Istny wysyp! Dodam, że nei miałam przyjemności z lakierami z Sephory, bo same negatywne opinie słyszałam. Już wolę sobie kupić kilka za 5 zł ;)

anu pisze...

Oj mnie doprowadzają do szewskiej pasji tę pędzelki w sephorowych lakierach, paćkam nimi sobie całe palce..

Dla mnie pojemność jest super, bo rzadko udaje mi się dobić chociażby do połowy w jakimkolwiek lakierze, prędzej mi wysychają po prostu. I takich np. 15ml bardziej żal :)

barwy.wojenne pisze...

Katalino - te lakiery są moim zdaniem po prostu zbyt gęste
Maus - jakość nie jest tragiczna, ale nieadekwatna do ceny
Lily, Vexgirl, Iwetto - zgadzam się w zupełności, ta cena, za taką pojemność, to jest kiepski pomysł, gdyby chociaż odrobinę zmienili formułę...
Anu - ja też nie jestem fanką tego pędzla. Jeśli lubisz miniatury w dobrej jakości to może mini sety z OPI?

Back to Top Najlepsze Blogi