4

Yves Rocher - Nutrition Conditiones, odżywka do włosów suchych z wyciągiem z owsa


Yves Rocher - Nutrition Conditioner, czyli odżywka do włosów suchych z wyciągiem z owsa (150ml za 11.90zł) to odżywka z nowej serii Yves Rocher. Z tej samej serii wcześniej recenzowałam szampon do włosów zwiększający objętość, z którego byłam bardzo zadowolona i dlatego bardzo entuzjastycznie i z wielką nadzieją podeszłam do tej odżywki.
Tuba, w której znajduje się produkt jest bardzo estetyczna, wygląda czysto i porządnie, plastik jest baaardzo miękki, dlatego odżywkę łatwo się wyciska, ale trudniej kontroluje wyciskaną ilość. Zapach jest…, chodzi o to, że ja naprawdę próbowałam się do niego przekonać, starałam się do niego podchodzić z różnych stron, z różnym nastawieniem, o różnych porach dnia i to nic nie dało! Ten zapach jest dla mnie po postu brzydki. Kojarzy mi się z rozmokłymi otrębami, ogólnie mokrym ziarnem i - niedorzecznie - z byciem na diecie, co zapewne wywołuje takie negatywne reakcje ;). Zapach niestety dosyć długo utrzymuje się na głowie.
Ma konsystencje dosyć gęstego kremu, który jednak gładko i bezproblemowo rozprowadza się na włosach, pozostawiając je po spłukaniu naprawdę nawilżonymi! Włosy nie plączą się, po wysuszeniu są lśniące. Wydaje mi się jednak, że odżywka obciążyła, i ciągnęła ku dołowi moje włosy, skutecznie rozprostowując loki, które wydawały się też dosyć sztywne w dotyku. Włosy są gładkie, ale jakby twarde. Tak naprawdę nie potrafię tego wytłumaczyć, ale jest to jednoznacznie niezbyt przyjemne uczucie.
Jednak jeśli szukacie dobrego nawilżenia dla swoich włosów, polecam tą odżywkę bez wahania!

Oceny:
Pierwsze wrażenie 3/5
Produkt 13/20
Opakowanie 7/10
Cena 8/10

Średnia: +4/6


4 komentarze:

Iwetto pisze...

Ciekawe czy znajdę też coś do włosów przetłuszczających się oprócz szamponu?

Shpilka pisze...

mmm to do moich prostych strąków może być fajniutka :D czekam na nową ofertę od listopada i szturmuję YR (w nadziei, ze stacjonarnie już będą świąteczne serie!) bardzo fajnie i dokładnie opisujesz produkty :)

barwy.wojenne pisze...

Iwetto - wydaję mi się, że do włosów przetłuszczających się jest właśnie tylko szampon z tej nowej linii, ale obiecująco wygląda też płyn ułatwiając rozczesywanie i płukanka octowa!
Shpilko - myślę, że do włosów prostych będzie jak znalazł! Dziękuję za miłe słowa - zawszę się cieszę gdy mogę pomóc.

Unknown pisze...

hmmm...nigdy nie widziałam u siebie tej maski Oo.
(PS, nie będę spamować, odpowiedź na pytanie masz pod swoim komentem )

Pozdrawiam.

Back to Top Najlepsze Blogi