9

L’ Occitane - Silnie Matujący Fluid do Twarzy


L’ Occitane  Silnie Matujący Fluid do Twarzy  (30 ml -105 zł ), do sklepu L’Occitane  weszłam szukając kremu do twarzy. Wiele słyszałam o tej firmie (naturalne kosmetyki, nie testowane na zwierzętach, ekologiczne) i postanowiłam sprawdzić czy w swej ofercie mają coś odpowiedniego dla mnie. Ceny są wysoki i gdy zobaczyłam ten fluid nie byłam do niego przekonana. Kosztował jak dla mnie bardzo dużo, jednak konsultantka zapewniała, że sprawdzi się na mojej mieszanej cerze (mam problem ze strefą T). Dostałam 3 próbki i postanowiłam spróbować.  Fluid ma lekką i aksamitną konsystencje, zapach jest przyjemny, ale charakterystyczny, zapakowany jest w papierowy kartonik (z nazwą napisaną językiem brajla dla niewidomych!), a sam jest w szklanym opakowaniu. Wystarczy naprawdę niewiele produktu na całą twarz, nie przesusza skóry oraz pozostawia ją nawilżoną.  Efekt matu na mojej twarzy utrzymuje się około 9 godzin – co jest wynikiem genialnym i dlatego właśnie zrezygnowałam z bazy matującej. Ten fluid nie dość, że odżywia moją skórę i pielęgnuje ją, to jeszcze pozwala mi zaoszczędzić. Używam go zawsze pod makijaż i jeszcze nigdy się nie zawiodłam, a wiec podsumowując – gorąco polecam!

Oceny:
Pierwsze wrażenie: 5/5
Jakość: 19/20
Opakowanie: 10/10
Cena: 7/10

Średnia 5+ /6


9 komentarze:

Hexxana pisze...

Ciekawe:) daloby rade wrzucic zdjecie skladu INCI?:-)

barwy.wojenne pisze...

gotowe

Anonimowy pisze...

I co myślisz, Hexanno, na temat tego składu? Będę b. wdzięczna za podzielenie się opinią

Pozdrawiam!:)

Iza

Anonimowy pisze...

Ups, przepraszam za błąd w imieniu.
Iza

Estella (Magda) pisze...

Wielkie dzięki za ta recenzję - od jakiegoś czasu czaję się na ten krem, ale nie byłam pewna czy warto. Teraz już wiem, że tak ;)

Zapraszam do mnie http://polishmakeupbag.blogspot.com/

Hexxana pisze...

Odpowiadajac na pytanie Izy:)
Skladowo jest naprawde niezle-w bazie wszelkie skladniki ktore faktycznie odpowiadaja za utrzymanie matu ale takze wygladzenie i nadanie "gruntu"czyli dobrej przyczepnosci nastepnego kosmetyku do tego bardzo ciekawe ekstrakty roslinne-jestem pod wrazeniem poniewaz opis to nie tylko rekomendacja producenta ale jest to poparte skladem.
Na pewno bedzie to dobry wybor dla wszystkich cer tlustych/typowo mieszanych jak i tych,ktore maja ogolny problem ze strefa T.
Relacja ceny do pojemnosci a wydajnosc jest na pewno do przejscia wiec wydaje mi sie,ze warto miec takie cudo w swoich zasobach:)
Musze pokusic sie o mozliwosc wyprobowania.

Anonimowy pisze...

Dziękuję bardzo :))
Iza

Aliss pisze...

Cudownie ! czegoś takiego potrzebuję :))) Dziękuję za pomocne informacje :) I zapraszam z czasem do siebie ;) www.trocheszalenstwa.blogspot.com

agabil1 pisze...

ale kusicie

Back to Top Najlepsze Blogi