3

Niedzielne link love!

Wszyscy mieliście cudowny tydzień?! Na pewno tak, a jeżeli nie, to możecie go sobie poprawić właśnie teraz. Zebrałam dla Was najciekawsze, w moim przekonaniu, posty tygodnia. Przyjemnej lektury!

Katalina przygotowuje nas na Halooween swoim makijażem Danse Macabre.
Hisoka przedstawia nam ranking najpopularniejszych zapachów roku 2010 i wyciąga wnioski!
Sabbatha przybliża nam kolekcję O.P.I Go Gotch wymalowując odcienie Unripened, Obscurity, Nevermore, Sanguine.
Swirl Pearls wyraża swoją opinię o trzech krokach Clinicque.
Cammie recenzuje dla nas BB Krem Laneige Snow (chyba tylko ja nie wiedziałam o istnieniu tej firmy!)
Lily odsłania przed nami korzyści wynikające z używania Mariposa Nail Base Coat.
Joanna ratuje nasze paznokcie serum wzmacniającym Wibo.

Mam nadzieję, że podzielicie się z nami pozytywami, które przydarzyły się wam w minionym tygodniu i swoimi planami na ten nadchodzący.
U mnie to była cudowna kąpiel z Calaverą i nieustająca przyjemność z posiadania kota. W przyszłym tygodniu postaram się zrobić zupę z dyni!
Pamiętajcie, aby myśleć dobrze o sobie i innych.

3 komentarze:

cammie pisze...

Weroniko, dziękuję za rekomendację.

Ten tydzień to było dla mnie takie piekło niebo, dużo dobrego i niestety na koniec trochę niedobrego. Ale dziś spotykam się z dawno nie widzianą przyjaciółką!

Katalina pisze...

Dziękuję za wyróżnienie! ^___^ Jest mi szalenie miło :* Co do klasyfikacji tygodnia, to ostatnio uznałam, że za bardzo daję dojść do głosu swojej "wewnętrznej zołzie", która każe mi narzekać na zdarzenia, ludzi, wiadomości... wszystko. Dlatego postanowiłam że dołożę wszelkich starań by emanować optymizmem do kogo się da ;) Buziaki!

sabbatha pisze...

a dziękuję za zalinkowanie :>

Back to Top Najlepsze Blogi