10

Niedzielne link love!

Mam nadzieje, że wszyscy mieliście udany tydzień, że spotykały Was same przyjemne rzeczy, jeśli nie, to zawsze możecie nadrobić to w weekend ;)
Zebrałam dla was w moim mniemaniu najciekawsze posty tygodnia, zachęcam do czytania!

Sabbath przedstawiła nam wywiad z Geraldem Ghislain twórcą i nosem Histoires of Parfums, w części pierwszej, drugiej i trzeciej.
Katalina przygotowała dla nas makijaże inspirowane największymi metalowymi divami- Amy Lee, Sharon Den Adel, Tarją Turunen oraz Cristiną Scabbia.
Cammie przedstawia swoje zdanie na temat niektórych produktów Lusha.
Angel odkrywa przed nami ekologiczną biżuterię i dodatki z RE-Act Fashion Schow.
Łyska zachwyca awangardą nakryć głowy Justina Smitha.
Osa przekonuje nas o słuszności noszenia bazy pod cienie, prezentując przy tym bazę Joko.
Hexxana recenzuje dla nas Skin Drink oraz Curly Wurly.

Zachęcam Was również do podzielenia się z nami choć jedną pozytywną rzeczą która przydarzyła wam się w tym tygodniu, i czymś, na co czekacie w przyszłym.
Dla mnie w tym tygodniu to była bardzo udana sesja fotograficzna a w przyszłym czekam na swoje zamówienie z Lusha!

Miłego weekendu!

Weronika.

10 komentarze:

cammie pisze...

Dziękuję za rekomendację :***

Miniony tydzień był dla mnie naprawdę udany - odebraliśmy klucze do naszego nowego mieszkania!!! Prace ruszyły z kopyta, niedługo przeprowadzka :)))

anu pisze...

fajny pomysł z tymi linkami:)

dla mnie tydzień był bardzo udany, bo dostałam kilka nowych propozycji związanych z pracą, mizz vintage przesłała mi dwa cienie z maca, które bardzo chciałam mieć, no i okazało się, że redaktorka pierwszej tłumaczonej przeze mnie książki to super babka :)

barwy.wojenne pisze...

Cammie - gratuluję Ci nowego mieszkania, i jednocześnie tego, że w takim (jak wyobrażam sobie) zamieszaniu nadal znalazłaś czas na blogowanie!
AnuAnu - mam nadzieję, że wszystkie propozycje są korzystne, każda następna coraz bardziej! A jakie to cienie?

anu pisze...

Propozycje ok, ważne, że kasa z tego jakaś będzie :)
Cienie z MACa to Soft Brown i Sumptuous Olive. Biorąc pod uwagę, że mam jeszcze Passionate i Swish to doprawdy dziwną mam tę kolekcję ;)

Hexxana pisze...

Dziekuje za wyroznienie:*

Cammie:* gratuluje!!!!

U mnie ostatnio same udane tygodnie;))) choc zapracowane ale...nie narzekam.Z przyjemnosci osladzajacych codzienne i nie tylko zycie to zlozone zamowienie z Lush'a,lakiery na transdesign,upolowanie upragnionej paletki Smashboxa,zamowienie z Tru ktore jest tuz tuz itd.
Prywatnie wszystko OK a nawet lepiej niz OK:)))

barwy.wojenne pisze...

Hexxana - cieszę się, że Twój tydzień był udany i życzę Ci, żeby następny był dokładnie taki sam! (PS: widzę, że odwyk zakupowy u Ciebie odbywa się drogą pocztową ;) )

Hexxana pisze...

Ostatnio naprawde nie mam za bardzo kiedy wyjsc na stacjonarne zakupy wiec odbijam sobie ta droga:DDD a z drugiej strony moje przyjaciolki nie przepadaja za takimi zakupami wiec jak juz cos to musze isc sama;/ co raczej sporadycznie mnie nastraja plus reszta o ktorej juz pisalysmy wczesniej;)
Wszystkiego dobrego:*

Coraz bardziej podoba mi sie u Ciebie:D tak trzymac!

Anonimowy pisze...

With haνin so much written content ԁo you ever run into any
prοblеmѕ of plagorism оr сopyright ѵiolatіon?
My blog has a lоt of unique contеnt I've either created myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any techniques to help prevent content from being ripped off? I'd tгuly appreciatе it.


Ηaνe a look аt my ωeb-sitе ... Rеad Me -
-

Anonimowy pisze...

I sіmply could nοt go away your wеb sіte
befоre suggesting thаt ӏ actually loved the usual information a регsоn
prοvide in your guests? Iѕ gonnа bе bаck ceaselesѕly to inspect new pοstѕ

my ωeb page; Mid Staκes Offer []

Anonimowy pisze...

Hi! Do yοu know if thеy makе аny ρlugins to ѕafеguаrd against hackers?
I'm kinda paranoid about losing everything I've ωorκеd hard on.

Any suggestions?

Vіsit mу web-site - MintedPoker Bonus

Back to Top Najlepsze Blogi