17

Sylveco - rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu

Jest kilka zapachów, które uwielbiam i cynamon należy właśnie do nich... dlatego bardzo polubiłam rokitnikową pomadkę ochronną o zapachu cynamonu od Sylveco. Cynamon dobrze komponuje się z zapachem rokitnika, który dla wielu może być odstręczający i nawet dominuje nad nim, tworząc w sumie całkiem miłą dla nosa kompozycję zapachową.
Kolor pomadki jest identyczny z kolorem kremu rokitnikowego - mnie kojarzy się z zupą dyniową lub też dojrzałą papają. Sam sztyft pozostawia na skórze lekką poświatę złota - fajnie rozświetla usta.
Co do właściwości ochronnych, to na razie nie testowałam tej pomadki w warunkach ekstremalnych, czyli niskiej temperaturze, zacinającym deszczu czy śniegu, ale i na to przyjdzie pora (niestety). Na razie pomadka rokitnikowa pozwoliła mi odżywić skórę ust, spowodowała, że nie są spękane i stały się bardziej równe.
Jestem z niej bardzo zadowolona, choć zapach kosmetyku jest bardzo intensywny. Gdyby to nie była pomadka o zapachu cynamonu, tylko jakimś innym, to bardzo prawdopodobne, że bym z niej zrezygnowała, choć jej działanie jest naprawdę znakomite.
Dlatego jedyne "ale", jakie mogę mieć, to intensywność zapachu, który trwa i trwa. 
Może być to jednak zrekompensowane przez skład, który jest imponujący:
Nie chce też wyjść na zrzędę, bo teraz na zapach narzekam, a przy recenzowaniu balsamu brzozowego z betuliną znów skarżyłam się, że zapachu nie... ale szukam złotego środka:) Na pewno niedługo napiszę o innych kosmetykach z rokitnikiem, bo się mocno zakumplowaliśmy:)
Znacie kosmetyki Sylveco? Czy mocno cynamonowy zapach jest dla Was?
Podzielcie się!

17 komentarze:

the eveline beauty blog pisze...

Chętnie bym ja przetestowała na swoich ustach :)

zoila pisze...

Zaciekawiła mnie ta pomadka. Lubię cynamon, więc myślę, że przebolałabym zapach :)

barwy.wojenne pisze...

@ the eveline beauty blog - fajna jest, warto:)
@zoila - aha, aha, ja tak mam, że mimo tego rokitnika, to ją lubię.... i narzekam, ale nie zamienię na razie na inną, zobaczymy w listopadzie:(

Milky chocolate pisze...

Nie znam ten firmy. tez uwielbiam cynamon, zwłaszcza w jesienno-zimowej porze. Muszę ją kupić.

astoria pisze...

uwielbiam zapach cynamonu, więc ta pomadka jak najbardziej dla mnie:)

sunshine12153 pisze...

a ja nie lubię cynamonu, chociaż zapach nie jest najgorszy, ale smak fuj! ;D

barwy.wojenne pisze...

@Milky chocolate - polska firma produkująca naturalne kosmetyki, ja ją bardzo lubię i mam do tych pomadek sentyment:)
@astoria - to nie ejst taki klasyczny cynamon, bo z dodatkiem rokitnika, ale na zimę i jesień jak znalazł, bo rozgrzewa
@sunshine12153 - :) tu tego "fuj" smaku nei ma;P

Arsenic pisze...

Cynamon jestem w stanie znieść, szczególnie zimą miło mi się kojarzy :) Skład ma piękny i zasttanawiałam się nawet nad jej kupnem swego czasu. Rozsądek wygrał - mam takie zapasy olejów i wosku, że mogę zrobić całą wannę takich pomadek ;)

aparatka. pisze...

za cynamonem nie przepadam, ale mam z tej serii pomadkę brzozową z betuliną i jest świetna :)

kotwilka pisze...

Uwielbiam cynamon i skład baaardzo mi się podoba. Będę o niej pamiętać :)

Natasza Miszczuk pisze...

Moje kremy nagietkowe (ten drugi sobie dokupiłam) też bardzo intensywnie nagietkiem pachną, ale mi to nie przeszkadza. Na pomadke też się czaję, ale chyba jest jeszcze inna niż cynamonowa o ile dobrze pamietam ;)

xkeylimex pisze...

Kosmetyków Sylveco niestety jeszcze nie znam- ale może niebawem się to zmieni :)
Miałam niedawno krem rokitnikowy do rąk, tyle że z Kaliny- zapach był przepiękny, a działanie bez zarzutu :)

Malina pisze...

Cynamon uwielbiam!

Panna Myrna pisze...

a ja mam niestety na cynamon (jak i na inne korzenne przyprawy) alergie ;(

Yasniable pisze...

Cynamon? kocham!!

KasiaS1980 pisze...

Najbardziej kuszący jest zapach. Uwielbiam słodkie kosmetyki - cynamon, czekolada, wanilia... Pewnie kiedyś się skuszę :)

Ola pisze...

nie przepadam niestety za cynamonem :( sa moze inne zapachy ~?

Back to Top Najlepsze Blogi