17

Sylveco - rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu

Jest kilka zapachów, które uwielbiam i cynamon należy właśnie do nich... dlatego bardzo polubiłam rokitnikową pomadkę ochronną o zapachu cynamonu od Sylveco. Cynamon dobrze komponuje się z zapachem rokitnika, który dla wielu może być odstręczający i nawet dominuje nad nim, tworząc w sumie całkiem miłą dla nosa kompozycję zapachową.
Kolor pomadki jest identyczny z kolorem kremu rokitnikowego - mnie kojarzy się z zupą dyniową lub też dojrzałą papają. Sam sztyft pozostawia na skórze lekką poświatę złota - fajnie rozświetla usta.
Co do właściwości ochronnych, to na razie nie testowałam tej pomadki w warunkach ekstremalnych, czyli niskiej temperaturze, zacinającym deszczu czy śniegu, ale i na to przyjdzie pora (niestety). Na razie pomadka rokitnikowa pozwoliła mi odżywić skórę ust, spowodowała, że nie są spękane i stały się bardziej równe.
Jestem z niej bardzo zadowolona, choć zapach kosmetyku jest bardzo intensywny. Gdyby to nie była pomadka o zapachu cynamonu, tylko jakimś innym, to bardzo prawdopodobne, że bym z niej zrezygnowała, choć jej działanie jest naprawdę znakomite.
Dlatego jedyne "ale", jakie mogę mieć, to intensywność zapachu, który trwa i trwa. 
Może być to jednak zrekompensowane przez skład, który jest imponujący:
Nie chce też wyjść na zrzędę, bo teraz na zapach narzekam, a przy recenzowaniu balsamu brzozowego z betuliną znów skarżyłam się, że zapachu nie... ale szukam złotego środka:) Na pewno niedługo napiszę o innych kosmetykach z rokitnikiem, bo się mocno zakumplowaliśmy:)
Znacie kosmetyki Sylveco? Czy mocno cynamonowy zapach jest dla Was?
Podzielcie się!

17 komentarze:

Anonimowy pisze...

Chętnie bym ja przetestowała na swoich ustach :)

zoila pisze...

Zaciekawiła mnie ta pomadka. Lubię cynamon, więc myślę, że przebolałabym zapach :)

barwy.wojenne pisze...

@ the eveline beauty blog - fajna jest, warto:)
@zoila - aha, aha, ja tak mam, że mimo tego rokitnika, to ją lubię.... i narzekam, ale nie zamienię na razie na inną, zobaczymy w listopadzie:(

Milky chocolate pisze...

Nie znam ten firmy. tez uwielbiam cynamon, zwłaszcza w jesienno-zimowej porze. Muszę ją kupić.

astoria pisze...

uwielbiam zapach cynamonu, więc ta pomadka jak najbardziej dla mnie:)

sunshine12153 pisze...

a ja nie lubię cynamonu, chociaż zapach nie jest najgorszy, ale smak fuj! ;D

barwy.wojenne pisze...

@Milky chocolate - polska firma produkująca naturalne kosmetyki, ja ją bardzo lubię i mam do tych pomadek sentyment:)
@astoria - to nie ejst taki klasyczny cynamon, bo z dodatkiem rokitnika, ale na zimę i jesień jak znalazł, bo rozgrzewa
@sunshine12153 - :) tu tego "fuj" smaku nei ma;P

Arsenic pisze...

Cynamon jestem w stanie znieść, szczególnie zimą miło mi się kojarzy :) Skład ma piękny i zasttanawiałam się nawet nad jej kupnem swego czasu. Rozsądek wygrał - mam takie zapasy olejów i wosku, że mogę zrobić całą wannę takich pomadek ;)

Anonimowy pisze...

za cynamonem nie przepadam, ale mam z tej serii pomadkę brzozową z betuliną i jest świetna :)

kotwilka pisze...

Uwielbiam cynamon i skład baaardzo mi się podoba. Będę o niej pamiętać :)

Natasza M pisze...

Moje kremy nagietkowe (ten drugi sobie dokupiłam) też bardzo intensywnie nagietkiem pachną, ale mi to nie przeszkadza. Na pomadke też się czaję, ale chyba jest jeszcze inna niż cynamonowa o ile dobrze pamietam ;)

xkeylimex pisze...

Kosmetyków Sylveco niestety jeszcze nie znam- ale może niebawem się to zmieni :)
Miałam niedawno krem rokitnikowy do rąk, tyle że z Kaliny- zapach był przepiękny, a działanie bez zarzutu :)

Malina Testuje pisze...

Cynamon uwielbiam!

Panna Myrna pisze...

a ja mam niestety na cynamon (jak i na inne korzenne przyprawy) alergie ;(

Yasniiable pisze...

Cynamon? kocham!!

KasiaS1980 pisze...

Najbardziej kuszący jest zapach. Uwielbiam słodkie kosmetyki - cynamon, czekolada, wanilia... Pewnie kiedyś się skuszę :)

Anonimowy pisze...

nie przepadam niestety za cynamonem :( sa moze inne zapachy ~?

Back to Top Najlepsze Blogi