7

MAC - Styleseeker i Office Hours "na szybko"

W salonach MAC pojawiły się dwie jesienne kolekcje - Styleseeker i Office Hours. Poszczególne kosmetyki kusiły mnie swoimi kolorami, jak i możliwością różnorodnego ich stosowania (cień jako róż i róż jako cień). W ten sposób, kierując się mnogością zastosowań, trafiły do mnie:
- róż Wordly Wealth (Styleseeker)
- cienie Always Sunny i Bloom On (Office Hours)
- błyszczyk Forever Rose (Office Hours).
Spodziewajcie się więc w najbliższym czasie recenzji.
A czy w Waszych kosmetyczkach pojawiła się któraś z MACowych nowości?
Podzielcie się!

7 komentarze:

astoria pisze...

Bardzo fajny błyszczyk:) Kolorek niesamowity:)

Kolorowy Pieprz pisze...

Nie mam jeszcze niczego z mac, szczerze mowiac mysle o pokladzie lub cieniu, ewentualnie brazowej kredce..wciaz czytam wiele recenzji zeby znalezc jakis sztandarowy produkt...z niecirpliwoscia czekam na Twoje recenzje:)

Calliope pisze...

też skusiłam się na ten błyszczyk :) i na jeden róż z Office Hours

Μαγδαλενα pisze...

kiedy wyniki :)?

Unknown pisze...

Piękne łupy, ah zgarnęłabym je dla siebie :D

Zanka pisze...

Ja się zbieram powoli na małe zakupy :)

Anonimowy pisze...

pozazdroscic :) blyszczyk przesliczny :))

Back to Top Najlepsze Blogi