34

Nail Rock 3D - Black Doodads

Czego to ludzie nie wymyślą?
Tym razem pokażę Wam naklejki na paznokcie Nail Rock 3D, które przypominają mi jeżyny lub... guzki. I nie wiem, czy pogoń za oryginalnością nie zmierza już w złym kierunku... Uważam, że Black Doodats są koszmarne, niepraktyczne i z pewnością nie są wygodne, ale... może znajdą się osoby nimi zainteresowane?
Źródło: britishbeautyblogger.com
Źródło: britishbeautyblogger.com
Taka przyjemność kosztuje 7,5 funta za opakowanie... czy warto? Moim zdaniem NIE;)
A co Wy myślicie o takim sposobie ozdabianie paznokci?
Podzielcie się!

34 komentarze:

m_and_z pisze...

przerażające :P

Magdawe pisze...

Wygląda trochę jak brodawki albo skóra ropuchy. Wybacz, to nie o Twoich dłoniach ale o tych nienajpiękniejszych naklejkach.

Anonimowy pisze...

Okropne! :P

NoSense pisze...

wyglądają okropnie :)

xkeylimex pisze...

Obrzydliwie to wygląda. Też w pierwszej chwili pomyślałam o jeżynach, a kiedy zobaczyłam te naklejki na zbliżeniach, aż się przeraziłam, bo to wygląda jak zmieniona chorobowo tkanka, pokryta jakimiś pęcherzami... Ble! Za darmo bym tego nie chciała :P

Panna Myrna pisze...

3D efekty ok, sama ostatnio testowalam kawiorowy Ciate, ale te bable... kojarza mi sie z tymi ogrami z gumisiow :D

Mooncat pisze...

Szczerze mówiąc to wyglądają okropnie. Jakby ktoś był na coś chory :P.

JuicyBeige pisze...

Tragedia, ani to ładne, ani to praktyczne, ślepe podążanie za moda nie popłaca

Beauty Candies pisze...

wedlug mnie są okropne :P

My strawberry fields pisze...

Na zdjęciu reklamowym wygląda to przerażająco. W złą stronę idą z wymyślaniem kolejnych "trendów".

pax pisze...

Wyglądają trochę jak jakaś choroba skóry w bardzo rozwiniętym stadium (gnijące paznokcie?).

wloczykijka6 pisze...

Okropność. Przy tym paznokcie ze zdrapanym lakierem to nic...Masakra.

Dominika (Wyznania Kosmetykoholiczki) pisze...

Obrzydliwe :/

Em pisze...

ja ogólnie lubię mieć gładkie paznokcie i różne ozdóbki u mnie odpadają, bo po prostu mi przeszkadzają ;) a naklejki jak dla mnie wyglądają nieestetycznie, jakoś mi nie przypadają do gustu ;)

Anonimowy pisze...

Lady Gaga napweno by to polubila ;D

Urban pisze...

A mi się podoba :o

Unknown pisze...

Na pierwszym zdjęciu wyglądają nawet nieźle, jednak na następnych, w praktyce... nieco gorzej, niestety. Nie skusiłabym się na pewno

a tak na marginesie,
od dawna mam Cię w blogrollu, może zechciałabyś chociaż dodać mój blog do obserwowanych? :* pozdrawiam

Kempek pisze...

przeraźliwie brzydkie :P

Anonimowy pisze...

wyglądają koszmarnie, jakbyś miała jakąś chorobę na paznokciach, brrrr

Mojito pisze...

Nie będę oryginalna... OHYDZTWO :)

kleopatre pisze...

Na zdjęciu promocyjnym fajnie, ale już na tych kolejnych "normlanych" niekoniecznie ;)

Unknown pisze...

jak pazury aliena :D fuuu

karminowe.usta pisze...

Do mnie nie przemawiają naklejki. Są niezwykle niepraktyczne, łatwo widać wszelkie niedocięcia, postrzępienia. Po paru godzinach zaczynają się odklejać...

ZajacKicak pisze...

Okropne, wyglądają jak wrzody blee dla mnie porażka :)

WolneLitery pisze...

o fuuuuu ...jak dla mnie wygląda to strasznie

Anonimowy pisze...

A mi się właśnie podobają :)

sugared pisze...

Okropne! Takie pewnie noszą czarownice w bajkach.



----------
www.klik-klikr.blogspot.com

Yasniiable pisze...

Czyste szaleństwo!;)

Sabbath pisze...

Rzeczywiście jeżyny! Aż mi ślinianki zaczęły pracować. :)))

Peach pisze...

takie okropne,ze az bezsensowne xd czeo to ludzie nie wymysla :)

happyname pisze...

omg, wyglądają jak jakieś bulby, grzyby pod paznokciem D:

Justa pisze...

fuuuuuj
wygladaja jak jakas choroba
ble

Paulina M. pisze...

Też uważam że wyglądają jak jakaś narośl lub choroba paznokci, mi osobiście zrobiło się trochę niedobrze

Anonimowy pisze...

Aaaaa straszne! :) Nie widzę w tym absolutne nic ładnego...

Back to Top Najlepsze Blogi