10

MAC - Middle East Lipsticks

MAC na jesień proponuje 4 pomadki w kolorach idealnych na tę porę roku, a inspirowanych Środkowym Wschodem. Odcienie cynamonu, jasnego brązu czy przydymionego różu doskonale oddają klimat tych terenów, a i do jesiennych makijaży (i nie tylko będą jak znalazł).
Double Shot
Mehr Dirty
Tabla
Yash
Mnie zachwyciła Mehr Dirty... Przyznam, że będąc w salonie MAC nie zauważyłam tych pomadek, ale może po prostu zagubiły się w masie jesiennych nowości, które weszły do sprzedaży.
A Wam która z pomadek podoba się najbardziej?
Podzielcie się!

10 komentarze:

Unknown pisze...

Mehr Dirty - zdecydowanie!

Giusta pisze...

Yash jest dla mnie ;) Muszę zgłębić co tam weszło, bo już dawno mnie tam u nich nie było ;)
Pozdrawiam ;)

Unknown pisze...

Dla mnie za ciemne, jednak Yash jest bardzo ładna :)

Yasniiable pisze...

W sam raz na jesień ;-)
sa boskie!

Anonimowy pisze...

Mehr Dirty ! Ten kolor jest piękny :)

Ruda pisze...

Ufff, żadnego kuszącego koloru :D

Lady In Purplee pisze...

Na szczęście żadna mi się nie podoba, zupełnie nie moje kolory ;)

Silesian Beauty pisze...

Yash!

vilandre pisze...

ufff.. żadna mi się nie podoba. na szczęście! :)
już teraz musiałam mocno się hamować, żeby nie kupić mnóstwa nowych pomadek MAC (kupiłam tylko Coral Bliss), a jesienią na szczęście nie będzie mnie tak ciągnąć do kolejnych zakupów.

Anonimowy pisze...

mehr dirty i yash moje ulubioine ! ;D

Back to Top Najlepsze Blogi