9

PUPA - Haute Couture Collection

Okres Fashion Weeków rozpoczęty pokazami w Nowym Jorku... a PUPA proponuje nam kolekcję Haute Couture swoich "puposhek", czyli lalek skrywających kosmetyki kolorowe! Do tego do wyboru mamy laleczki duże i małe, a także kuferki pełne skarbów i "kopertówki" z kosmetykami kolorowymi. Modowy zawrót głowy jednym słowem!
Przyznam, że choć kosmetyki PUPA zahaczają estetycznie o spory kicz w kwestii opakowań, jestem nimi zauroczona, bo... zaczynam znów czuć się jak małą dziewczynka. I te wszystkie kokardki, tiule, różowości i falbanki jeszcze to uczucie potęgują;)
A Wy znacie taką formę paletek PUPY? Podoba sie Wam kolekcja Haute Couture?
Podzielcie się!

9 komentarze:

Malina Testuje pisze...

Ale fajne pomyły. ładnie wygląda łazienka z takimi cudeńkami.

Calliope pisze...

Jak miałam lat od 10 wzwyż zawsze marzyłam o jakiś kosmetykach Pupa, bo byłam wiecznie oczarowana ich opakowaniami - chyba już z tego wyrosłam, bo teraz wolę kosmetyk, który oczaruje mnie swoim kolorem w skromnym odzieniu niż bajkowym opakowaniem ze średnią zawartością :)

damon pisze...

Opakowania są przesłodkie!!! Można patrzeć i patrzeć:)

My strawberry fields pisze...

Niestety im jestem starsza tym mniej mi się podobają.

Anonimowy pisze...

swietne sa te opakowania :D megasna kolekcja :D

Katalina pisze...

Te ich cudeńka są zawsze tak urocze, że po prostu nie można oderwać od nic wzroku! Bardzo chciałabym mieć taka laleczkę :)

Unknown pisze...

przesłodkie - któryś kuferek musi być mój - mam matrioszkę ( puposkę ) z poprzednich limitek i ogólnie lubię kolorówkę tej firmy :)

Bambi pisze...

dawno dawno temu dotałam od taty bardzo podobny zestaw do tego czerwonego w czarne kropeczki i bylam nim zachwycona! :) mam sentyment do kosmetyków PUPA :)))

Anonimowy pisze...

opakowania wygladaja przeslicznie

Back to Top Najlepsze Blogi