19

MAC i Archie's Girls (Betty & Veronica) - pierwsze zdjęcia produktów na wiosnę 2013

Twittera nie mam, ale to dzięki "świergotkom" MAC i wizażystów marki mogłam niedawno zobaczyć pierwsze zdjęcia przyszłorocznej kolekcji Archie's Girls (Betty & Veronica). Inne zdjęcia znalazłam na niezastąpionej dla MAComaniaków Specktrze.
Już widzę, że Archie's Girls (Betty & Veronica) może być hitowa, a to z powodu kolejnych pigmentów:)
Źródło: Specktra.net
Źródło: https://twitter.com/MACcosmetics
Źródło: https://twitter.com/MACcosmetics
Źródło: Specktra.net
Źródło: Specktra.net
Nawet biel opakowań mnie nie razy, tym bardziej, że zawsze lubiłam wiosenne, kolorowe kolekcje - Hello Kitty, Fafi czy Wonder Woman, które wyróżniały się opakowaniami właśnie.
Teraz czekam, by zobaczyć, co się kryje w paletkach. Mam nadzieję, że szybko ta tajemnica zostanie odkryta;)
A Wy co myślicie o kolekcji Archie's Girls po pierwszych przeciekach?
Podzielcie się!

19 komentarze:

E. pisze...

Chyba nie moje kolory. Opakowania faktycznie fajne i z ciekawym designem:)

barwy.wojenne pisze...

ja czekam, by zobaczyć środki paletek;)

Arsenic pisze...

Dizajn taki trochę benefitowy. Jeszcze nie wiem, czy mi się podoba :)

barwy.wojenne pisze...

:)
ba, ja lubię komiksy, lubię lata 50., więc wyczekuję środka... bo bez tego nie kupię;)

Edyta pisze...

Wyglądają ciekawie i zachęcająco, ale to się okaże dopiero po obmacaniu :D

damon pisze...

Lubię takie wesołe opakowania:)

xkeylimex pisze...

Opakowania urocze, choć ich ujawniona na razie zawartość nie przykuwa mojej uwagi na tyle, bym zdecydowała się na zakup czegokolwiek. Może do wiosny zmienię zdanie :P

Unknown pisze...

Póki co, tylko opakowania przykuły moja uwagę :)
"Wnętrzności" mniej ;D

Karolina pisze...

szminka i róż bardzo fajne kolory :)

Yasniiable pisze...

bardzo wesołe;-)

Justa pisze...

opakowania do mnie nie trafiaja- za duzo bieli !!!

Mojito pisze...

Ten skrawek zawartości ujawniony na zdjęciach mnie nie przekonuje. Za to opakowania są genialne :D

ilovemakeup pisze...

cos podejrzewam,ze na cos sie skusze ze wzgledu na to smieszne,slodkie opakowanie:)

sia pisze...

przeurocze opakowania :)

Anonimowy pisze...

tym razem jednak opakowania mi sie nie podobaja :(

tbof.pl pisze...

Opakowania kompletnie mi się nie podobają i nawet gdyby kolory były cudowne to nigdy w życiu bym ich nie kupiła:/

Gffgvhhhhffxx pisze...

Ja tam nie wiem, ale podobają mi się te paletki po 6 kremowych kosmetyków :D

Yvonne pisze...

Ciekawe opakowania tych kosmetyków;)
Zapraszam do siebie:
yvonnes-star.blogspot.com

Ruda pisze...

Opakowania absolutnie urocze :)

Back to Top Najlepsze Blogi