22

Bobbi Brown - Sparkle Eye Shadow - Black Chocolate - na szybko

Nie mogło nie skończyć się zachwytem połączonym ze ślinotokiem, gdy zobaczyłam nowe cienie z kolekcji Uber Basics od Bobbi Brown. Do brązów zaczynam się przekonywać, ale muszę mieć do nich jakiś dodatek - a nie ma lepszego dodatku niż świecące drobinki. Odcień Black Chocolate z limitowanej serii Sparkle Eye Shadow zagościł więc w mojej kosmetyczce...
Zabieram się za testy, malowanie i w ogóle zabawę z Black Chocolate i niedługo spodziewajcie się pełnej recenzji.
Po raz kolejny (milionowy pewnie) zapytam: lubicie cienie z drobinkami? Bo ten od Bobbi to mistrzostwo świata w dziedzinie sparkli :)

22 komentarze:

Beauty Candies pisze...

śliczny kolor, uwielbiam cienie z drobinkami i cały czas je nosze na oku :)
nigdy nie miałam cienia z bb wiec czekam na recenzje :)

barwy.wojenne pisze...

ten to jest w ogóle hicior.... miałąm kiedyś niemal identyczny odcień z Sephory i... ten od BB bije go na głowę, na wszystko... jest tak napigmentowany i łatwo przenosi kolor z pudełka na oko, że... ho ho (nie wiem, co napisać, jest "ho ho!")

Alieneczka pisze...

ahhh na pewno boski ;) w opakowaniu już zachwyca ;)))

barwy.wojenne pisze...

:) niedługo pokażę w calej okazałości:)

xkeylimex pisze...

Ja lubię drobinkowce, jednak tylko takie, które nie zasypują mi całej twarzy, a trzymają się dzielnie w tym miejscu, w którym je nałożę.
Ten od Bobbi prezentuje się kusząco- lubię brązy :)

Unknown pisze...

piękny kolor, niedawno kupiłam bardzo podobny z Inglota i pomału się zaprzyjaźniam :)

barwy.wojenne pisze...

jak na razie wydaje się takim nieosypującym:) trzea go potestować ekstremalnie, niedługo piątek, więc... brokat trafi na parkiety;)

barwy.wojenne pisze...

@Kasiu - warto takie przyjaźnie uskuteczniać.... z Inglota polecam duochromowe pigmenty:) są prześliczne na oku i w opakowaniu też;)

Unknown pisze...

wygląda super :)

JuicyBeige pisze...

Wow,wygląda mega fajnie! Czekam na recenzję!

Zanka pisze...

Drobinki mogą być urocze, żeby tylko się nie sypały po twarzy.

Ave pisze...

Przepiękny, przecudny! Uwielbiam brązy, a ten tak cudownie się błyszczy... *.*

Anonimowy pisze...

nie lubie cieni z drobinkami jesli sa one zbyt nachalne i strasznie sie osypuja na twarzy :l

Gffgvhhhhffxx pisze...

Ciekawa jestem jak wygląda na oku, bo wydaje mi się, że coś podobnego KOBO miało :P

Mooncat pisze...

Ja kiedyś często malowałam oczy na brązowo - to taki kolor na dzienniaki dla mnie :). Teraz królują u mnie czarne kreski. Odbijam sobie za te wszystkie lata, kiedy w ogóle ich nie malowałam :P.

wygraj kosmetyki SPA Orchidea pisze...

uwielbiam te cienie za kolory i trwałość

Kosme-freak pisze...

zapowiada się super :) ja też dopiero przekonuję się do brązów

Marti pisze...

jeśli drobinki nie są zbyt nachalne, to uwielbiam! te wydają się być akuratnie, ale pokaż na łapce albo na oczku :)

Ruda pisze...

Ale ładny *.*

Una pisze...

Generalnie nie jestem fanką drobinek, ale to zależy. Mam kilka mocno "nadrobinkowanych", które bardzo lubię.

Unknown pisze...

swietne cienie. bobbi brown jest rewelacyjny!
http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

Youme pisze...

Super blog :)) Pozdrawiam

Back to Top Najlepsze Blogi