7

BB konkurs - opóźnione wyniki

Przepraszam, że musiałyście czekać - nowy miesiąc i miliony spraw na głowie nie pozwoliły mi na wcześniejsze rozstrzygnięcie konkursu. Jednak, mam nadzieję, co się odwlecze, to nie uciecze i tak dalej;) 
Nagroda, czyli BB krem od Garnier trafia w ręce:
mixoflifetestuje
za tę oto odpowiedź:
Z czym kojarzy mi się BB - kiedy pierwszy raz o nim usłyszałam przypomniał mi się "Big Brother" - pierwsze reality show jakie oglądałam. 

Proszę Cie o przesłanie swoich danych na maila: barwy.wojenne@gmail.com do wtorku.
A już niedługo kolejne niespodzianki:)

7 komentarze:

miraga pisze...

Gratulacje. Zapraszam też na konkurs u mnie.

exhausted pisze...

Gratulacje :)

Llorandare pisze...

Gratuluje!

jolkag78 pisze...

dobra odpowiedź. gratki;)

mixoflife pisze...

O rany! Moja pierwsza blogowa wygrana! Ale się cieszę i już skrobię maila :)

Anonimowy pisze...

gratuluje :)

jasonbob pisze...
Back to Top Najlepsze Blogi