5

Sensique - cienie do powiek Diamond Shine

Co i rusz oferta marki Sensique ulega powiększeniu - tym razem do znanych już cieni Diamond Shine dołącza 6 nowych kolorów. Parząc na zdjęcia widać, że marka podąża za najnowszymi trendami, oferując głębokie fiolety, rudości i wielowymiarowe granaty. Ja czuję się przekonana, tym bardziej, że już polubiłam się z cieniami z serii Velvet tej marki. Mam nadzieje, że diamentowe cienie będą tak samo dobre, albo nawet lepsze;)
Oto cała gama 12 odcieni:
Sensique, Diamond Shine, 101
Sensique, Diamond Shine, 102
Sensique, Diamond Shine, 104
Sensique, Diamond Shine, 107
Sensique, Diamond Shine, 109
Sensique, Diamond Shine, 110
Sensique, Diamond Shine, 135
Sensique, Diamond Shine, 136
Sensique, Diamond Shine, 137
Sensique, Diamond Shine, 138
Sensique, Diamond Shine, 139
Sensique, Diamond Shine, 140
Cienie o wadze 4 gramów każdy w cenie 6,99 złotego będą dostępne w sieci Drogerie Natura od czwartku, 3 listopada.
Czy któryś z nowych odcieni przypadł Wam do gustu? A może macie "stare" kolory i możecie jakiś polecić?
Podzielcie się!

5 komentarze:

rumour pisze...

104, 109 i 140 są przeeeeepiękne!:)

Katalina pisze...

Kiedyś miałam trzy poczwórne paletki i kilka cieni mono z Sensique. Były nie najgorsze, chociaż wiele odcieni na powiece wyglądało niemal identycznie. Był jednak jeden kolor w paletce 105 bodajże - cudowny fioletowaty bordo, za którym wprost przepadałam. Jeden z najpiękniejszych kolorów jakich miałam okazję używać. W tej kategorii cenowej są zdecydowanie warte uwagi :)

kallineczka pisze...

136 <3

Mavi göz pisze...

Testowałam te cienie wczoraj w drogerii natura, zapowiadają się bardzo fajnie, może sobie kupię :)

karminowe.usta pisze...

137 strasznie wpadła mi w oko, a mam tyle fioletów... Jakby tak zliczyć to z 12 na pewno by się znalazło.

Back to Top Najlepsze Blogi