7

Sensique - cienie do powiek Diamond Shine

od lewej (zgodnie z ruchem wskazówek zegara): 101, 102, 104, 107, 110, 109, 135, 136, 137, 138, 139, 140
W czwartek, 3 listopada, do sprzedaży w sieci Drogerie Natura trafiła nowa odsłona cieni Sensique Diamond Shine. Oprócz znanych już 6 kolorów, do sprzedaży trafiło 6 nowych odcieni. Niedługo testy i pokazanie koloru na oku, a na razie pierwsze zdjęcia!
Podoba się Wam gama cieni Diamond Shine? A może znacie odcienie, które były w sprzedaży?
Podzielcie się!

7 komentarze:

ruda@ pisze...

Dwa ostatnie musze kupić, bo wpadły mi w oko. Mam nadzieję, że jeszcze będą zanim ja dotrę do Natury....

Anonimowy pisze...

przedostatni <3

PCJL pisze...

Widziałam ostatnio te "poduszeczki" (skojarzenie z powodu wytłoczonego wzorka;)), ale nie zdecydowałam się, bo tych kilka odcieni, które mi się spodobały już mam (z innych firm), a reszta średnio przypadła mi do gustu. ;)

Czajma pisze...

Lubie je za cene, chociaż z kolorkami mogliby się bardziej postarać i wymyślić jakieś inne.

baterflajek pisze...

apetycznie wyglądają :) ciekawe jak z pigmentacją. Miałam kiedyś jasny brąz ale nie powalał na kolana.

Naiaa pisze...

Dopiero co natrafiłam na tego bloga a już się zakochałam <3 będe tutaj częsciej wpadac ;3

Vena pisze...

W zeszłym tygodniu kupiłam kolor 102 razem ze 130 z serii Velvet Touch. Na pewno pigmentacja nie jest tak rewelacyjna jak w 130-ce, ale całkiem ok. Jak dla mnie świetnie się razem komponują do mojego ulubionego makijażu codziennego.
Niestety właśnie dziś rano ułamał mi się kawałek uchwytu wieczka. Mam nadzieję, że to tylko ja trafiłam na felerny egzemplarz i nie jest to reguła. Wielka szkoda bo ma trafić do kosmetyczki i spełniać rolę cienia podręczno-podróżnego. Mam nadzieję, że nie będzie się otwierać.

Back to Top Najlepsze Blogi