12

Schwarzkopf - got2b POWDERful Volumizing Styling Powder


POWDERful to  to puder przeznaczony do stylizacji włosów.
Do tego produktu generalnie nikt nie musiał mnie zachęcać, wystarczyło, że zobaczyłam jak działa na włosach mojej koleżanki. Ja z natury mam przyklapnięte włosy, które ciągle i bez walki poddają się sile grawitacji. Oczywiście tapiruję je, lakieruję je, stawiam je na piankę. Ale ileż można tapirować i tapirowaniem niszczyć sobie włosy? Nie wspominając o tym, jak dużo czasu to zajmuje.
POWDERful marki got2b wydał się więc idealnym rozwiązaniem dla mnie. Dlaczego? Proszek nasypany na włosy dodaje im objętości instant. Wystarczy tylko przeczesać i poczochrać je palcami aby doprowadzić je do takiego stanu, na jaki mamy akurat ochotę. Proszek rewelacyjnie unosi je u nasady i co najważniejsze, trzyma na miejscu przez cały dzień. Nawet jeśli nałożycie czapkę i włosy wam trochę przyklapną, to wystarczy znów je potarmosić, żeby wróciły do stanu opierającego się sile grawitacji. Proszek ułatwia mi też zrobienie ładnego i szybkiego kucyka.
Produkt znajduje się w opakowaniu z sitkiem, opakowania taki często służą do przechowywania na przykład cukru pudru. Kosmetyk dozuje się tym wynalazkiem bez większego problemu. Sam proszek jest biały, i jeśli przesadzimy z ilością, to mocno zmatowi nam włosy i sprawi, że ich kolor będzie wyglądał na wypłowiały.
Nałożony na włosy i skórę głowy wydaje się chłodny i jakby trochę wilgotny. Ma się też uczucie oblepionych czymś włosów, które skrzypią pod palcami i robią się sztywne w dotyku.
Produkt zmywa się zupełnie bez problemu, przy użyciu najzwyklejszego szamponu.
Mogłabym go polecić wszystkim chcącym uzyskać objętość włosów bez wysiłku.
Może już go próbowaliście?
Podzielcie się!

12 komentarze:

Let's Talk Beauty pisze...

u mnie sprawdził się bardzo fajnie, choć, biorąc pod uwagę długośc moich włosów, efekty nie były długotrwałe, a szkoda, bo naprawde ciekawy produkt :)

marysia-k pisze...

Nie słyszłam jeszcze ...

Lady In Purplee pisze...

Po początkowym zachwycie zawiodłam się, bo przy dłuższym stosowaniu przestał działać

Katalina pisze...

U mnie ten proszek się nie sprawdził. Robił mi posklejane OKLAPNIĘTE gniazdo na głowie. Zamiast objętości, dostałam widoczny spod wierzchniej warstwy włosów kołtun. Moje włosy wyglądały źle, choć stosowałam się idealnie do instrukcji. A ze zmywaniem tez było kiepsko - często aby sie tego pozbyć musiałam myć głowę dwa razy. Wyrzuciłam to po kilku użyciach.

Taml pisze...

jak dla mnie to totalny bubel, w ogóle nic nie robi ;d

Agnieszka pisze...

nie używałam i nie zachęca mnie ten produkt po przeczytanu wielu opinii blogerek, zazwyczaj się nie sprawdzał a szkoda..

Hexxana pisze...

Docenilam jego swietne wlasciwosci dopiero jak mocno skrocilam wlosy bo kiedy byly dluzsze nie do konca podobal mi sie efekt.Teraz to obowiazkowa pozycja:)

Bella pisze...

Mam, używam i bardzo lubię :-) Odpowiednio zastosowany daje przyjemny efekty!

Ev pisze...

Czytałam wiele negatywnych opinii, ale chyba i tak go przetestuję ;) Muszę tylko poczekać z zakupem do najbliżego przypływu gotówki ;)

artlook4u pisze...

no teraz to juz napewno sprobuje :) bo mnie zaciekawil juz jakis czas temu, a ze z codziennym tapirowaniem jestem na ty odkad obcielam wlosy - brzmi niezle :)

Fiolka86 pisze...

Na moich krótkich włosach sprawuje się całkiem nieźle. Używam go w sytuacjach kryzysowych - jak zaśpię i nie zdążę umyć głowy, niesamowicie pomaga, ale fakt można przesadzić z ilością i za bardzo zmatowić włosy.

Ala Anigacz pisze...

kupiłam go wczoraj, jest geniany! :)

Back to Top Najlepsze Blogi