4

AVON - Nail Experts - Exfoliating Manicure

Exfoliating Manicure firmy Avon (23zł za 8ml) to generalnie peeling dla naszych skórek.
Produkt zamknięty w szklanym słoiczku ze szpatułką nie sprawia najmniejszych problemów w dozowaniu. Ma też przyjemny zapach orzechów i słodkich migdałów. Jest średnio gęsty o żelowej formule, typowej dla wszelkich szybko wchłaniających się odżywek czy serów do paznokci. Generalnie ma formę odżywki z zatopionymi w niej mikro drobinkami łupin o działaniu eksfoliującym.
Teraz o działaniu.
Peeling z całą pewnością wyrównuje i wygładza płytkę paznokcia, czy usuwa, skórki? Z całą pewnością nie, nie likwiduje ich, nie zmniejsza ich, nie usuwa nawet ich nadmiaru narastającego nad paznokieć, jedyne co z nimi robi to je zmiękcza. W ten sposób przygotowuje je do odepchnięcia albo wycięcia, ale sam z siebie się ich nie pozbędzie. Dla mnie to było okropne rozczarowanie. Generalnie ten specyfik ma całkiem typowe działanie niemal każdej odżywki do paznokci, z jaką się spotkałam i absolutnie nic ponad to.
Czy więc komukolwiek jest on potrzebny?
Nie.
Ale z pewnością stanowi miły gadżet przy domowym wykonywaniu manicure!
Spotkałyście się z nim kiedyś? Czy istnieje coś, co samodzielnie usunie skórki?
Podzielcie się!

4 komentarze:

Na Krawędzi pisze...

nie jestem fanką zbędnych gadżetów:D
http://nk-naturalkiller.blogspot.com/

Natasza M pisze...

chyba nie... a ja muszę kupić ten taki nożyk(?) do skórek, bo mi się złamał.... dobrze, że mi sie przypomniało =]

PureMorning pisze...

Widziałam go w katalogu, ale uznałam go za zbędny. Poza tym coraz bardziej rozczarowuję się kosmetykami z Avonu.

Evelyne pisze...

Twój blog został nominowany w zabawie One Lovely Blog Award, szczegóły na moim blogu. Gratuluję ;*

Back to Top Najlepsze Blogi