19

MAC - Shop MAC, Cook MAC - pomadki - Innocence Bewere!, Watch Me Simmer, Runaway Red

Shop MAC, Cook MAC to edycja limitowana marki MAC (jakby ktoś nie domyślił się z jej nazwy :)), na marzec/kwiecień.
pomadki MAC, od lewej: Innocence Bewere!, Watch Me Simmer, Runaway Red
W skład kolekcji wchodzi sześć pomadek (każda 79 złotych), z których ja mam i przedstawię Wam trzy. Wszystkie z przedstawionych kolorów są limitowane, co oznacza, że będą dostępne w sprzedaży tylko przez okres promowania kolekcji, po czym znikną ze sklepowych półek.
Opakowanie jest typowe dla pomadek MACa, czyli czarne i matowe. Wyglądają na solidne, i takie właśnie są.  
Innocence Bewere! (creamsheen) - pudrowy beż o różowej bazie, kremowe wykończenie, bardzo dobra pigmentacja, równo i niemal od razu pokrywa wargi kolorem, gładko sunie po skórze:
MAC, Innocence Bewere!
MAC, Innocence Bewere!
MAC, Innocence Bewere!
MAC, Innocence Bewere!
Watch Me Simmer (amplified) - różowy, bardzo intensywny koral, kremowe wykończenie, rewelacyjna pigmentacja, pełne krycie przy pierwszej warstwie, gładko i równo nakłada kolor na usta:
MAC, Watch Me Simmer
MAC, Watch Me Simmer
MAC, Watch Me Simmer
MAC, Watch Me Simmer
Runaway Red (satin) - ciemna, winna czerwień na granatowej bazie, satynowe wykończenie, bardzo dobra pigmentacja, kolor nakłada się równo, nie jest jednak typowo kryjący, można go stopniować w zależności od potrzeby (bardzo ładnie uzyskuje się nim gradient), dwie warstwy jednak dają już całkowicie pełne krycie, gładko sunie po ustach:
MAC, Runaway Red
MAC, Runaway Red
MAC, Runaway Red
MAC, Runaway Red
Oceniam trwałość wszystkich trzech na mniej więcej 4 godziny (włączając w to jedzenie i picie). Oczywiście, trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że kolor nie wygląda tak samo zaraz po nałożeniu oraz po tych 4 godzinach, traci swój połysk i nieco się wyciera, ale poza tym trzyma się dzielnie. Wszystkie mają oryginalny waniliowy zapach macowych pomadek. 
pomadki MAC, od lewej: Innocence Bewere!, Watch Me Simmer, Runaway Red
pomadki MAC, od lewej: Innocence Bewere!, Watch Me Simmer, Runaway Red
Czy któraś z nowych, limitowanych propozycji MAC na wiosnę 2012 wpadła Wam w oko? A może bardziej podobają się Wam te 3 odcienie, których nie mam?
Podzielcie się!

19 komentarze:

O. pisze...

szminki są prześliczne! pierwsza najlepsza <3







zapraszamy do nas;*

Paramore pisze...

Wszystkie kolory bardzo mi się podobają :)

Unknown pisze...

ta intensywnie koralowa jest piekna reszta jakos mnie nie russza;]

Agi pisze...

MAC, Innocence Bewere! jest świetna :)

Ruda pisze...

Czerwona jest cudowna *.*

Lyna_sama pisze...

Ciekawe kolory, ale sama nie wiem czy się na coś z tej kolekcji skuszę ;)

Dominika (Wyznania Kosmetykoholiczki) pisze...

Gdzie Ty je dorwałaś :) Kolekcja ma wejść 07.03 takie mam info z Krk (no chyba, że spod lady to wcześniej ;)

Katalina pisze...

Ja tradycyjnie najbardziej lubię nudziaki :)

krzykla pisze...

No właśnie, skąd je masz przyznaj się bez bicia ;)

barwy.wojenne pisze...

@o&k - też ja lubię, choć jak była w innej kolekcji, to poszła w świat:(
@Paramore - klasyka:)
@monico - koral w tym sezonie chyba króluje w kazdej marce:)
@Agi - :)
@Ruda - kocham niebieskie czerwienie:)
@Lyna_sama - duzy wybór:) (za duży)
@Dominko, krzyklo - dostałam do testów:) więc stąd już recenzja...
@Katalino - oj, ale Ty tak ładnie wygadasz w kolorach też;)

Unknown pisze...

Super kolory tych szminek :)

Lady In Purplee pisze...

Watch Me Simmer zdecydowanie mi się podoba ;)

Egocentryczna pisze...

ja mam watch me simmer na blogu :) u mnie wyglada intesywniej ale to pewnie dlatego, ze dalam bazę :) ja dzis bede pokjazywac moje nowosci z maca :D udalo mi sie dropnac z edycji limitowanej juz niedostepnej her own devices <3

krzykla pisze...

Jak to do testów? Mac daje coś komuś ZA DARMO do testów??? Szczęściaro Ty ;)

krzykla pisze...

Przepraszam,nie wiem co się dzieje ale każdy mój komentarz zapisuje się 2-3 razy :(

Bella pisze...

Innocence Bewere! podoba mi się najbardziej :)

ilovemakeup pisze...

Ja z tej kolekcji przygarnelam sobie blyszczy Enchantée:))

wiolkaa93 pisze...

Wszystkie mi się podobają, muszę jakąś kupić. Zapraszam do mnie.

Anonimowy pisze...

Hello! I'm at work surfing around your blog from my new iphone! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Carry on the superb work!

My blog post :: グッチ 時計

Back to Top Najlepsze Blogi