33

Konkurs urodzinowy z Mydlarnią ChocoBath.pl

Mydlarnia ChocoBath.pl z okazji swoich drugich urodzin postanowiła rozdać kilka prezentów dla Czytelniczek Barw Wojennych. Zdobyć można jedną z trzech nagród:
- pierwsza nagroda - świeca sparkling cinnamon (mały słoik) marki Yankee Candle:

- dwie nagrody drugiego stopnia - zestaw trzech wosków marki Yankee Candle: christmas cookie, christmas cupcake i happy christmas:
Konkurs trwa od dziś, to jest 1 grudnia 2012, do 10 grudnia 2012 roku do godziny 23:59:59. Rozwiązanie nastąpi dnia następnego, czyli 11 grudnia 2012 roku.
Co musicie zrobić, by móc cieszyć się wygraną? To proste! Wystarczy:
- być PUBLICZNYM obserwatorem bloga Barwy Wojenne,
- polubić fan page Mydlarni ChocoBath.pl na Facebooku,
- odpowiedzieć pod tym postem na pytanie: "Jaki zapach kojarzy Ci się ze Świętami i dlaczego?"
Zapraszam do zabawy.

33 komentarze:

Zzielona pisze...

Ze świętami kojarzą mi się wszelkie cynamonowe nuty, imbirowe... A także suszona śliwka, pieczony schab, grzyby oraz barszcz. Tak, święta to bardzo jedzeniowy okres :D.

skarbek pisze...

To spróbuję szczęścia;)
Mnie ze świętami niezmiennie kojarzy się zapach sosnowych igieł i piernika z oczywistego powodu-tak pachnie dom na chwilę przed świętami, gdy na przystrojenie czeka choinka a z piekarnika snuje się zapach szarlotki i piernika..

cinnamonne pisze...

Obserwuję jako: Cinnamonne's Beauty Corner
Lubie jako: Aneta G.

Mnie ze świętami kojarzą się zapachy jabłka z cynamonem, pomarańczy, żurawiny, a także choinki i jemioły :)

bumtarabum pisze...

lubię jako Łucja Maria
Zapewne nie będę oryginalna, ale ze świętami najbardziej kojarzy mi się zapach świerka, korzennych przypraw i ciasteczek, które pieczemy z mamą i siostrą. Święta Bożego Narodzenia to też jedyny czas, kiedy lubię zapach mrozu unoszący się na dworze

Julia pisze...

Obserwuje jako Awangarda
Lubię jako Julia D...
Zapach Bożego Narodzenia kojarzy mi się z mandarynkami, zapachem żywej choinki, który unosi się w całym domu. Dzięki niemu można poczuć się prawie jak w pięknie pachnącym lesie. Kojarzy mi się także, z zapachem suszonych grzybów, pieczonych jabłek z cynamonem, różnorodnych ciast.

sunshine12153 pisze...

Mi najbardziej kojarzy się świętami zapach piernika, po prostu robimy pierniczki na choinkę i wiem, że przez najbliższe 2 tyg będzie pięknie pachniało w domu :) przypomina mi ten zapach święta ;)

Patrycja J.
sunshine

nieszka pisze...

obserwuję jako: nieszka
na FB: Agnieszka J.

Zapach świąt u mnie nie jest mocno sprecyzowany :D święta pachną u mnie pierogami , kapustą i grzybkami , ale to w kuchni :) Jak przejdziemy do pokoju to święta pachną choinką , perfumami Ciotki , wszędzie biegającym psem i resztą roześmianej rodzinki :) Ale gdy przejdę do sypialni , to tam unosi się zapach pomarańczy , cynamonu , czekolady i innych słodyczy schowanych na chwilę zapomnienia ;)
U mnie święta to wybuchowa mieszanka zapachów :)

Mirielka pisze...

Na FB jako Karolina K.

Święta to czas świeżego śniegu, mrozu, pomarańczy, czekolady, świeczek, pasty do podłogi, świeżej pościeli, choinki, przypraw korzennych, mandarynek, pierników, suszonych grzybów oraz śliwek, i kapusty. Nigdy kapusta nie pachnie ładniej niż w okresie świątecznym. Ale mimo wszystko i tak wolę pastę do podłogi, pamiętam jak za dzieciaka pasta do podłogi to był znak, że święta tuż tuż i zaczyna się gotowanie. :)

Doodoti pisze...

Dla mnie jest to zapach cytrusów- głównie uwielbianych przeze mnie mandarynek. Kiedy czuję ich zapach to wiem, że święta są tuż tuż, bo właśnie w świątecznym okresie zajadam się tymi owocami :)

kafetka pisze...

obserwuje kafetka
fb iwona s.
zapach świąt...to zapach mandarynek i cynamonu:)

BaribalChick pisze...

ze świętami najbardziej kojarzy mi się zapach mandarynek - choć od lat nie jest to rarytas i można je kupić o każdej porze roku, to dla mnie są czymś magicznym i wyjątkowo zimowym:) takie wspomnienie z bardzo wczesnego dzieciństwa;)

dusia pisze...

Zapach Świąt to dla mnie pomarańcza z goździkami, ponieważ od paru lat zawsze takowa stoi w pobliżu mojego Wigilijnego stołu i nadaje mieszkaniu piękny zapach :)

Nika_87 pisze...

Obserwuję jako Nika_87
na fb jako Dominika B.
Ze świętami kojarzą mi się zapachy imbirowe,cynamonowe,korzenne ze względu na te wszystkie świąteczne ciasta i pierniczki na choinkę. Kojarzy mi się też zapach choinki gdyż najcześciej mamy żywą.

Unknown pisze...

Ze Świętami kojarzy mi się zapach.. prezentów :D A tak poważnie..
W domu mieszają się różne zapachy, począwszy od zapachu potraw, ciast i ulubionych pierników, do zapachu drewna palącego się w kominku. Mandarynki, cynamon, odświętne perfumy babci.. To wszystko składa się w cudowny zapach Świąt :)
Obserwuję jako : bądź piękna
Pozdrawiam :)

Cassidy pisze...

Obserwuję jako: Cassidy
Lubię jako: Hanna K.

Święta kojarzą mi się chyba tradycyjnie - z zapachem mandarynek i przypraw korzennych.

kosmetoholiczka pisze...

Święta kojarzą mi się z choinką, prezentami i pierogami z kapustą i grzybami, które uwielbiam! :)

iwi piwi pisze...

obserwuję jako iwi piwi
fb iwona baran

z świętami kojarzy mi się zapach bigosu gotowanego z kwaśnej kapusty z grzybami zebranymi w pobliskim lesie, pomarańczami oraz cynamonem, używanym w tym okresie do wielu potraw:)

Aiko pisze...

Ze Świętami najbardziej kojarzy mi się zapach przepysznych pierniczków, który unosi się w całym mieszkaniu podczas ostatecznych przygotowań do Wigilii. Zwyczaj pieczenia tych pyszności jest kultywowany w mojej rodzinie od wielu, wielu lat i właściwie stał się już tradycją. :) Według mnie jest to najpiękniejszy zapach, jaki w tym czasie może znajdować się w domu. W końcu każdy uwielbia pierniczki.

Barbara R. pisze...

Zapach świąt to dla mnie zapach świerka oprószonego śniegiem, przeplatany z zapachem pieczonych pierniczków oraz z zapachem pomarańczy z imbirem. Tylko kompozycja tych zapachów pozwala "poczuć" święta!

booger pisze...

Święta kojarzą mi się z zapachem pomarańczy z goździkami, piernika z lukrem i cynamonem, które przygotowujemy cała rodziną na święta :)
obserwuję jako martaff

Rozalia59 pisze...

Dla mnie Boże Narodzenie miało i ma zapach migdałowy
Przez makowca mojej babci, który w smaku jest odlotowy
Przy nim znikają wszystkie troski
Bo gdy się piecze jego zapach jest boski
Odgania wszystkie złe myśli i smutki
Szkoda, że czas świat jest tak krótki
Dzięki niemu jestem odrodzona
Do życia pozytywnie nastawiona
Teraz sama robię ten wypiek wspaniały
Zawsze wychodzi doskonały
Pewnie babcia z nieba nad nim czuwa
I jako aniołek koło piekarnika fruwa
To zapach miłości, rodziny, radości
Który zamienia w zapomnienie wszystkie serca złości.

Joanna
kabanos_25@onet.eu

Anonimowy pisze...

Mi święta zawsze kojarzą się z zapachem pomarańczy.I oczywiście z zapachem żywej choinki-pieknie ozdobionej bombkami i lampkami-bo nie ma nic lepszego gdy siedzi się przy wigilijnym stole i czuć "zapach lasu".

Obserwuje jako gemini20
Nick na FB:Karolina R

Unknown pisze...

Ze Świętami najbardziej kojarzy mi się zapach choinki:) Takiej prawdziwej z lasu:) Taki świeży, który wypełnia cały dom. Prawdziwa choinka to podstawa świąt w moim domku dlatego właśnie Święta kojarzą mi się z zapachem prawdziwej choinki:)

BlackRose pisze...

Obserwuję jako BlackRose
Polubiłam na FB jako Justyna L.

Święta kojarzą mi się przede wszystkim z zapachem mandarynek, które jak wiadomo są wtedy najpyszniejsze i wszyscy się nimi zajadają. Gdy tylko się one pojawiają to wiem, że zaraz będą święta :)

Nimva pisze...

Obserwuję jako: Nimva
na fb: Alicja S.

Zapach, który kojarzy mi się ze świętami jest bardzo złożony. Na początku zapowiada się dość przeciętnie.. Pachnie rozgrzanym plastikiem lampek choinkowych, następnie detergentami z bazową nutą zmęczenia, która towarzyszy mu już prawie przez cały czas rozkwitania. Później aromat detergentów przeobraża się w zapach przygotowywanych potraw, szczególnie sałatki warzywnej, której nie może zabraknąć w żadnym szanującym się domu podczas świąt, oraz smażonej ryby i pierogów. Te dwa ostatnie są bardzo intensywne, ponieważ muszą wystarczyć do następnego roku, taką mamy częstotliwość ich spożywania, wstyd szczególnie co do ryby :P Gdy te aromaty już się ostoją, dołącza do nich woń czystego, świątecznego obrusa a nastepnie mieszanka perfum przybyłych. Na koniec zapach potraw znika całkowicie, a ich miejsce zajmuje zapach Coli, papieru pakowego i znowu perfum, ponieważ tradycyjnie do prezentu musi być dołączony flakon :)

agnieszkazg pisze...

obserwuję jako agnieszkazg
lubię na FB jako Agnieszka I.

Ze Świętami Bożego Narodzenia kojarzy mi się przede wszystkim zapach wanilii. W mojej rodzinie, tradycją jest, podawanie w Wigilię ciepłej szarlotki z aromatycznymi lodami waniliowymi, które własnoręcznie robi moja mama. Tak więc, wanilia jest u nas obecna zawsze. Poza tym, zawsze podczas świątecznej gorączki, ludzie ganiają po sklepach w poszukiwaniu olejku waniliowego, którego używa się do większości świątecznych ciast :). Olejek ten ma dla mnie taki specyficzny i aromatyczny zapach, który długo unosi się w powietrzu :).

Unknown pisze...

Dla mnie nieodłącznym elementem świąt jest zapach pomarańczy i mandarynek w towarzystwie korzennej nuty goździków i cynamonu, a bramy rozkoszy dla nosa otwiera zapach grzanego wina, który niczym puszysty koc otula ciepłem i przywołuje te najlepsze z najlepszych wspomnień - niezastąpione chwile z bliskimi.

skarbek pisze...

Widzę, ze dziewczęta piszą swoje fejsbukowe dane, to i ja dopiszę że obserwuję jako Agnieszka K. oraz skarbka-nosem ;)

Unknown pisze...

Dla mnie Świeta Bożego narodzennia pachna pomarańczą która w tym czasie pachnie zdecydowanie inaczej niż w pozostale dni, poprostu magicznie. Święta kojarzą mi sie jeszcze z zapachem suszonej śliwki i ryby w śmietanie.

Unknown pisze...

obserwuję jako gabi1984, FB gabriela szyszka

Anonimowy pisze...

Applications of poor credit owners get declined due to the thank you of their current credit position [url=http://www.llplongtermloans.co.uk/]12 month loans[/url] long term loans On the other hand, you ought to be particularly careful though applying for your payday advances http://www.llplongtermloans.co.uk/

Anonimowy pisze...

'Payee & Note-All details you have to keep track of your current transactions are generally including [url=http://www.dyjku.co.uk/]temporary car insurance[/url] 1 day car insurance You must have money kept for rent, mortgage, gas, travel, food, treatment, or anything else you will need http://www.dyjku.co.uk/

Anonimowy pisze...

There are numerous simple problems that are required to observe by the candidates to make money [url=http://www.fhyxc.co.uk/]long term loans uk[/url] 12 month loans uk The japanese has also acquired laws similar to the US a glass steagall act isolating commercial banking from expenditure banking http://www.llplongtermloans.co.uk/

Back to Top Najlepsze Blogi