24

Sensique - 16 nowych odcieni lakierów Strong&Trendy Nails

Niby jesień w pełni, ale marka Sensique ożywi nasze paznokcie kolorami lata! Ja, szczerze mówiąc, jestem jak najbardziej za tym, bo kolorowe paznokcie pozwolą zatrzymać ciepło choć na kilka chwil;)
Zobaczcie sami, co marka dostępna tylko w Drogeriach Natura, proponuje nam tym razem w kolekcji lakierów Strong&Trendy Nails:
Sensique, Strong & Trendy Nails, 152
Sensique, Strong & Trendy Nails, 153
Sensique, Strong & Trendy Nails, 154
Sensique, Strong & Trendy Nails, 155
Sensique, Strong & Trendy Nails, 156
Sensique, Strong & Trendy Nails, 157
Sensique, Strong & Trendy Nails, 158
Sensique, Strong & Trendy Nails, 159
Sensique, Strong & Trendy Nails, 160
Sensique, Strong & Trendy Nails, 161
Sensique, Strong & Trendy Nails, 162
Sensique, Strong & Trendy Nails, 163
Sensique, Strong & Trendy Nails, 164
Sensique, Strong & Trendy Nails, 165
Sensique, Strong & Trendy Nails, 166
Sensique, Strong & Trendy Nails, 167
Lakiery o pojemności 8 mililitrów będą kosztowały 5,99 złotego za opakowanie.
Kilka bardzo mi się podoba. A czy jakiś podbił Wasze serce?
Podzielcie się!

24 komentarze:

wiolka94 pisze...

Też mi się niektóre podobają ;D

ruda@ pisze...

Kilka z nich chętnie bym przygarnęła. Zwłaszcza te odcienie niebieskiego i fioletu:)

Ewalucja pisze...

ładne ale nic odkrywczego;) jedynie nad jasno rożowym pomyslę:D

Unknown pisze...

Kilka z nich bardzo mi się podoba.

Asia pisze...

Wszystkie bym chciała:))

Turkusoowa pisze...

153,163 i 166 boskie!

Unknown pisze...

Kilka z tych kolorków, wpadło mi w oko:)

Bella pisze...

Ja wolę zdecydowanie spokojniejsze tony :)

E. pisze...

Oo,czuję się skuszona, fajne kolory:)

LESS IS MORE pisze...

Kolory może i fajne, ale jeden lakier z tej serii kupiłam i okazał się być totalnym bublem - pomimo wysuszacza i zimnej wody nie zasycha i wszystkie wzorki mamy poodbijane na paznokciach, w dodatku dramatycznie się zmywa i brudzi palce, dawno nie spotkałam tak niefajnego lakieru do paznokci.

karcia2910 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Wdowa Po Stalinie pisze...

zdecydowanie nie przepadam za tą firmą ;)

Unknown pisze...

kilka odcieni wygląda ciekawie :)

madaleine90 pisze...

o mamusiu, ja już je widzę w swojej kolekcji! ;)

JuicyBeige pisze...

Ciemna zieleń! Piękny!

xkeylimex pisze...

No, wreszcie jakaś firma kosmetyczna zauważyła, że w jesieni i zimie jeszcze bardziej potrzebujemy koloru niż w lecie :)

MANIA blog pisze...

154 i 163.... moje typy:)

rogaczki pisze...

kolory przewijają się wśród większości marek. miałam nadzieję, że będą bardziej oryginalne. z czystym sercem mogę je sobie odpuścić.

Dobre Dla Urody pisze...

156, 157, 158, 159 i ostatni są boskie!!

PureMorning pisze...

Ładne kolory. Numer 157 najbardziej mi się podoba.

lala_roz pisze...

mi najbardziej z jesienią kojarzą się te ciemne niebieskości i turkusy i je chętnie zakupię na tą porę. jak przyjdą cieplejsze dni na pewno dokupię inne

Zareklamowana Paula pisze...

Ciekawe kolorki :) NO i cen w miare przystępna :)

Anonimowy pisze...

wszytskie kolorki bardzo mi sie podobaja ;):)

Anonimowy pisze...

Wypróbowałam kilka kolorów i jestem BARDZO zadowolona. Długo się trzymają i dobrze kryją, a dużo i często brudzę dłonie na zajęciach.

Back to Top Najlepsze Blogi