10

TAG: Nigdy nie wychodzę z domu bez...

I kolejny dzisiaj tag... Krzyklo, dziękuję:*
Zasady: 
- podaj 5 produktów kosmetycznych łącznie z nazwą firmy, które stosujesz wychodząc z domu, takie must have na wyjście (można dołączyć zdjęcie).
- utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka i informacją kto Cię otagował.
- przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom.

1. Na pewno jest to krem do rąk - najlepiej mój ukochany Hemp z The Body Shop...
2. Pomadka lub błyszczyk (w zależności od nastroju). Tutaj pełna dowolnośc, byle kolor mi w danym momencie odpowiadał - na zdjęciach zobaczycie pomadki KOBO, MAC, Inglot, Rimmel, Make Up for Ever czy Catrice oraz błyszczyki różnych marek (choć polecam MAC za trwałość i wybór odcieni):
3. Tusz do rzęs - w moim przypadku ważne, by w ogóle był, bo rzęsy mam bardzo rzadkie i jasne...
4. Perfumy - w tym momencie używam przelanych do małego atomizera perfum Vivienne Westwood Boudoir (niestety, dzisiaj przepsikałam ostanie mililitry):
5. Na koniec coś, co kosmetykiem nie jest, ale... dzięki temu, co w nim zawarte kosmetyk (każdy!) możemy sobie sprawić;) Must have, czyli portfel (najlepiej, by były w nim jeszcze pieniądze i karty):
Taguję:

10 komentarze:

Katalina pisze...

Dziękuję za taga :) U mnie będzie to wyglądało podobnie do Ciebie :)

jamapi pisze...

dziękuję :)

muszę przemyśleć, co chcę napisać ;)

zoila pisze...

Dziękuję :). Muszę pomyśleć,c o napiszę, bo przecież nie pokażę śrubokrętu :D

PCJL pisze...

Dzięki za oTAGowanie. :) Z chęcią zrobię. ;)

Lady In Purplee pisze...

Dzięki :* U mnie tusz to też podstawa ;)

sauria80world pisze...

wow! jakie ciemne szmineczki :)

Katalina pisze...

Jest i odp: http://katalina-sugarspice.blogspot.com/2012/02/tag-nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

krzykla pisze...

Prawda, że przyjemny? :)

Unknown pisze...

swietny portfel:D

karminowe.usta pisze...

Widzę, że posiadasz wiele pięknych fioletów pośród pomadek:)

Back to Top Najlepsze Blogi