22

theBalm - Cast Your Shadow Face Palette with The Muppets - jesień 2011 - zapowiedzi

Wielką fanką Muppetów nie jestem i nigdy nie byłam, ale ta paletka jest po prostu piękna! Marka theBalm wypuszcza ją w limitowanej liczbie 1000 egzemplarzy, więc jeśli tylko będziecie miały okazję, kupcie ją jako lokatę kapitału (znając życie po jednym dniu jej cena na eBayu będzie wyższa od sklepowej o 300-500%).
Jeśli jednak nie zdążycie się w nią zaopatrzyć, to na pocieszenie theBalm obiecuje wypuścić te same kolory, tyle że w innym opakowaniu na Boże Narodzenie. I wtedy nie będzie to typowa edycja limitowana (do 1000 sztuk), ale zwykła, świąteczna:)
Podoba się Wam taka współpraca? Czy Muppety to dobrzy ambasadorzy dla kosmetyków kolorowych?
Podzielcie się!

22 komentarze:

zoila pisze...

Nie przepadam za Muppetami, ale za taką paletkę nawet bym je pokochała...

Curlygirl pisze...

Paletka cudowna, ale szanse na jej zakup - żadne :(

splatane-sluchawki pisze...

Kolory w paletce świetne, ale mnie Muppety nie przekonują :)

sauria80world pisze...

oglądałam Muppety jak byłam mała! super pomysł!

agathalover pisze...

nie wiem czy jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, ale moja córka na pewno chętnie by się wypowiedziała :)

Annathea pisze...

A czy jest coś bardziej kolorowego od Muppetów? :)
Paletka ciekawa, ale nieosiągalność czyni ją dość abstrakcyjną

PCJL pisze...

Paletka jest na prawdę piękna! Gdybym ją kupiła to chyba szkoda byłoby mi wystawiać ją gdziekolwiek nawet mimo 4krotnego przebicia ceny. :)

One_LoVe pisze...

Nigdy nie lubiłam tej bajki. ;)

Katalina pisze...

Uwielbiałam Mapety za dzieciaka :D To była jedna z moich ulubionych bajek :) Ciekawy pomysł z tym opakowaniem, chociaż nie jestem pewna czy chciałabym mieć aż tak ekscentryczną paletkę ;) W każdym razie ciekawy gadżet!

kleopatre pisze...

Ja tez nie jestem fanka muppetow, ale ta paletka jest GENIALNA! Szkoda, ze nie bede miala okazji jej kupic.

Unknown pisze...

Paletka wygląda jakby była zrobiona dla małych dziewczynek ^^
ma swoj urok


www.xoiknowyoulovemexo.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Chyba jestem w mniejszości, ale uwielbiam Muppet Show! Broń boru, nie kreskówkę czy filmy o Muppetach, ale oryginalny serial z udziałem gwiazd (:
Za tę paletkę dałabym się pokroić (:

barwy.wojenne pisze...

Ha!
Widzę, że mamy tu dwa obozy - jeden ZA Muppetami, a jeden PRZECIW! Ale i tak wszystkie chcemy tej paletki;)

@Agatho - zapytaj Jej;) moze to mało oryginalne, ale ja tam w dzieciecy gust wierzę i jesli coś sie dziecku podoba, to musi byc dobre:) bo maluch sobie kitu nei da wcisnąć:)
@Malowana Lalu - pamiątem te z aktorami, to było zdecydowanie lepsze niz póxniejsze popłuczyny animowane;) Ale ja byłam wiekszą fanką Ulicy Sezamkowej (to chyba z powodu wieku, bo Muppety były za "dorosłe":))

Zzielona pisze...

Paletka jak paletka ;P. Dla fanów Muppetów ;).

Unknown pisze...

Kolorki tej paletki są cudowne:)

/ pisze...

chyba tylko na mnie nie robią dużego wrażenia...

kamila pisze...

pierwsza paleta - cudo.świetny blog ;)

petitcremeglacee.blogspot.com

Ewela pisze...

hehe pomysl jest bardzo fajny ;)

http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

Sabbath pisze...

To ja, parafrazują pierwszy komentarz napiszę, że nie przepadam za paletkami, ale Muppety chcę w każdej postaci. Dobrze, ze to limitowanka, bo nie wiedziałabym, co począć z tyloma kolorami.:)

Anonimowy pisze...

I аbsolutelу love yοur blog.. Verу nісe colors
& theme. Did you build this site yoursеlf? Plеaѕe reply bacκ aѕ I'm looking to create my very own site and would love to learn where you got this from or exactly what the theme is called. Thanks!

My blog post: kwejk

Anonimowy pisze...

After I originally left a comment I seem to have clicked the -Notify me
when new comments are added- chеckboх anԁ noω еach
time a сomment іѕ аddеd I rеceivе four emails ωith the ѕame cοmment.
Peгhaps thеre іs а way you can removе me from that ѕerѵice?

Cheers!

my homеρage ... zuunk.com

Anonimowy pisze...

Hi there, i read yοur blog from time to tіmе and i own a similar one anԁ i was ϳust cuгious іf you get a lot of
spam comments? If so how do you prevent it, any plugin
oг anything you can adviѕe? I get ѕo much lately
it's driving me insane so any help is very much appreciated.

My website Read More Listed here

Back to Top Najlepsze Blogi