23

Sleek - Pout Paint - zapowiedzi

Marka Sleek wytoczyła najmocniejsze działa na polu walki o usta kosmetykomaniaczek!
Jako odpowiedź na Lip Tary z OCC, wymyślono i wprowadzono na rynek Pout Painty w 11 ekscytujących kolorach  od bieli, poprzez tradycyjnie nudziaki i czerwienie, na niebieskim kończąc.
Oto gama produktów (każdy w cenie 7 funtów):










Tak zaś maja się prezentować na ustach (znając pigmentację i konsystencje Lip Tarów oraz Lip Laquer z MAC, wierzę, że takie właśnie będą na naszych wargach):
Co myślicie o tym produkcie Sleeka? Czekacie równie niecierpliwie co ja na ich polską premierę? Lubicie TAK mocny kolor na ustach?
Podzielcie się?

23 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jestem ceny ciekawa

Kinga pisze...

sorry, ale przez przypadek dodałam komentarz jako anonim

Unknown pisze...

@Kinga - przecież w notce jest podana cena - 7 funtów
mnie jakoś nie przekonują TAK mocne kolory, a jakbym już musiała wybrać to wzięłabym te dwa blade róże (3 i 4 od końca)
Pozdrawiam :)

kleopatre pisze...

Ja jako fank bardzo intensywnych kolorow na ustach licze, ze pojawia sie na naszym allegro:)
Oczywiscie kreci mnie bialy i niebieski, ale z rozsadku wzielabym ciemny fiolet i nudziaka;)

90karotka pisze...

omg, nie wyobrażam sobie mieć niebieskie usta ;p

shinodka pisze...

Kupiłabym, mam dwa takie z Inglota w słoiczkui jestem mega zadowolona. A w korzystanie z tubki przecież jest o wiele łatwiejsze, prawda ? :)

Lady pisze...

Są całkiem przekonujące:)Ja bym wzięła blady róż:) Pozdrawiam i zapraszam na mój kanał na makijaż:)

paula205 pisze...

Ale ładne kolory, aczkolwiek niebieskiego bym nie kupiła ; ]

splatane-sluchawki pisze...

A ja bym chciała niebieski, bo takiego jeszcze nie miałam ^^

idalia pisze...

A mnie nie rusza ta nowość ;)))

Na Krawędzi pisze...

wyglądają smakowicie

Anonimowy pisze...

Wygląda fajnie, ale sądzę, że się nie nadają do noszenia :D

Agusiak747 pisze...

Są w cenie paletek Sleeka... więc chyba wolałabym cienie :D

ale niektóre kolorki są bardzo ładne :)

Lady Chwila pisze...

Zapowiada się fajnie;-) Te dwa jasne róże kuszące.

Olga Gibas pisze...

Rozbawił mnie ten niebieski :D

Zapominalska5 pisze...

Ja już widziałam na jakimś amerykańskim blogu te Pout Painty w kolorze niebieskim, czerwonym i jeszcze jakimś (już nie pamiętam) :)
Pigmentacja jest rewelacyjna i już ostrzę na nie ząbki :)

Pozdrawiam serdecznie :)

_Alessandra pisze...

Cena bardzo zachęcająca! :) To ja poproszę od góry: nr.1,6,8 i 9, czyli łącznie łącznie 28funtów - ehehem ;P Ale śliczne kolorki są! <3

Unknown pisze...

zbieram się do gromadzenia na nie gotówki. :D

barwy.wojenne pisze...

@Kingo - 7 funtów, czyli pewnei na all koło 7 złotych (nie wiem czemu, ale u nas sleek jest tańszy niż na stronie producenta;))
@zakręcona - dzieki:* a co do kolorów, ja lecę na mocne;)
@Kleopatre - hmmm, niebieski i biały są do mieszanai z innymi, więc pewnie bym chciała.... i ten fiolet też:)
@90karotka - ja marzę o zioelonych:D niebieskie miałam kiedyś dzięki szmince Stargazer;)
@shinodka - z nieba mi spadałś z tym Inglotem! jak będę w pobliżu, zajrzę;)
@mietówko - pewnie najbardziej "nośny" jest:)
@paulo - a do ochłodzenia czerwieni lub rózu? sam jest "ciężki"
@splątane słuchawki - uhm:):D
@Idalio - oj, daj sie skusić;)
@Na Krawedzi - też tak sądzę
@Klaudio - ja myślę inaczej, na pewno są bardzo trwałe:) (mam tylko nadzieje, że sie nie lepią bardzo)
@Agusiak - i to największy minus:(
@Chwilo - mnei kuszą WSZYSTKIE;)
@oposie - ej no... OCC takie ma, MAC ma, to i Sleek nie mógł być gorszy;)
@Zapominalska - też widziałam i padłam:)
@_Alessandro - pewnie u nas tańsze będą:) i to mnei cieszy;)

barwy.wojenne pisze...

@Agnieszko - ja postanowiłam oszczędzać, choć bardzo, bardzo kuszą:)

_Alessandra pisze...

Dokładnie, zwłaszcza takich dużych za taką cenę :) A co do reszty - zwłaszcza kosmetyków..;D

adrianna pisze...

no to czekamy na allegro :)

ruda@ pisze...

Chętnie przygarnęłabym takie cudo;)

Back to Top Najlepsze Blogi