7

Benefit - Eye Gotta! The Annie Collection i Eye Wanna! The Maggie Collection - zapowiedzi

Jesienna propozycja marki Benefit to dwie paletki z cieniami do oczu, które wykreowane zostały przez siostry Annie Ford Danielson i Maggie Ford Danielson. Część zaprojektowana przez Annie to kolory ciepłe, typowo jesienne:
Maggie proponuje za to barwy zimne, niemal arktyczne, które doskonałe będą na typowo listopadowe dni:
Ta kolekcja Benefita dostępna ma być jedynie w salonach Sephora oraz na stronie internetowej. 
Czy przekonuje Was któraś z propozycji sióstr Ford Donaldson? Czy też żałujecie, że kosmetyki Banefit są tak trudno dostępne w naszym kraju?
Podzielcie się!

7 komentarze:

kolorowy kot pisze...

Podoba mi się pomysł, czyli fakt, że to są siostry, i że każda paleta jest w innej tonacji. Ale już sam dobór kolorów mnie nie zachwycił.

Unknown pisze...

Mi osobiście obie paletki przypadły do gustu;)

Natasza M pisze...

Paletka od Maggie ma ciekawsze kolory, choć pewnie i tak nie kupię =[

MATLEENA BEAUTY pisze...

hmm... benefit jest dostepny w Sephorach w całej Polsce więc nie wydaje mi się by był trudno dostępny :) gorzej jest w firmami typu Bobbi Brown.

Maggie pisze...

bardziej przypadla mi paletka Maggie. ;)

Atqa Beauty Blog | atqabeauty.com pisze...

Fajnie wyglądają! Ostatnio na wyprzedaży kupiłam dwa boxy Annie i Maggie: Sunday Funday i Scene Queen i jestem nimi zachwycona :-). Szkoda, że te paletki to tylko cienie.

Olga Gibas pisze...

Zdecydowanie bardziej podoba mi się wersja zimna :)

Back to Top Najlepsze Blogi