7

MAC - Glam Glass - jesień 2011 - zapowiedzi

Po letnich szaleństwach kolorystycznych MAC proponuje Nam chwilę oddechu z kolekcją Glam Glass, czyli oszałamiającymi produktami do ust! Błyszczyki proponowane na jesień 2011 przypominają mi z wyglądu Superglass czy też, już nieprodukowane i limitowane, Lip Laquers. Jednak to tylko pierwsze wrażenie, które mam, oglądając zdjęcia promocyjne (nie sugerujcie się więc nimi, bo może się okazać, że będą to zwykłe błyszczyki, choć wątpię;))
W kolekcji ma być 11 nowych! kolorów błyszczyków, tak więc każda fanka koloryzacji ust i lżejszego niż pomadkowe krycia, powinna znaleźć swój kolor:
Dla lepszego efektu MAC proponuje użycie jednej z 8 kredek do ust, które wchodzą do sprzedaży z Glam Glass:
A Wy co myślicie do tej propozycji marki MAC? Czy coś Was skusiło? Czy ruszycie do salonów firmowych, jeśli ta kolekcja pojawi się w Polsce?

7 komentarze:

heavenrain pisze...

szczerze to zostane w domu.
do MACa chodzę już tylko po kosmetyki z cyklu BASIC, nic ostatnimi czasy mnie nie rusza ;)

kleopatre pisze...

Nie szaleję, ale fioletowy mnie zaciekawił.

Wiesz może czy na sierpień wchodzi coś limitowanego w Polsce?

barwy.wojenne pisze...

@heavenrain - mam to samo, albo mam podobne, albo szkoda mi pieniędzy, albo cos, albo coś innego;) chyba wydoroślałam, bo już nie stoję o 9.00 pierwszego dnia miesiąca przed salonem, bo się boję, że mi coś wykupią;)
@kleoparte - nei jestem pewna, ale chyba dwójki z Colourizations (http://barwy-wojenne.blogspot.com/2011/06/mac-colourizations-zapowiedzi.html)

FasOla pisze...

Ciekawe czy dają mocny kolor. Ale pewnie i tak nie kupię, bo ceny błyszczyków w MACu nie najciekawsze ;/

Karotka pisze...

piękne kolory, ale zbyt odważne dla mnie :)

Sonnaille pisze...

MAC nie jest firmą na moją kieszeń. Poza tym do najbliższego mam cholernie daleko. Jak już jestem, to chodzę tylko popatrzeć i nacieszyć oko. Niestety. :<

barwy.wojenne pisze...

@FasOlu - spodziewam sie, ze dają dośc mocny
@KT - może kiedyś spróbuj z takim mocnym kolorem w domu, jak nikogo nie ma i go powoli oswajaj:)
@Sonnaile - ceny maja rzeczywiście wysokie, ale czasem an Allegro czy Ebayu sie pojawaija tanie perełki, tylko trzeba jeszcze sprawdzić czy to oryginały, bo podróbek sie mnóstwo niestety trafia;(

Back to Top Najlepsze Blogi