0

Moje ciało to świątynia - The Body Shop Carrot Moisture Cream


The Body Schop Carrot Moisture Cream (19zł za 50ml), to krem nawilżający wchodzący w skład serii Oryginals, czyli produktów zainspirowanych najbardziej klasycznymi recepturami Body Shopu. Jego głównymi składnikami są marchewka, organiczny wosk pszczeli, słodki olejek migdałowy i olej z nasion słonecznika, które zasadniczo mają jeden cel: nawilżyć i odbudować suchą skórę.
Szczerz mówiąc nie kupiłam go dla siebie, to mój chłopak stał się jego właścicielem i pierwszym testerem. Ja nie byłam do końca przekonana do  tego produktu, miałam wcześniejsze doświadczenia z Yes to Carrots, który podrażnił moją skórę i zostawił na niej brzydkie czerwone plamy. Jednak widząc efekty (o ile tańszego) Carrot Cream na twarzy mojego chłopaka szybko zmieniłam zdanie.
Jest to głęboko nawilżający krem, który spokojnie radzi sobie z częstym u mnie o poranku uczuciem "maski" i napiętej skóry rozluźniając ją delikatnie i łagodząc wszystkie przesuszenia skóry. Nie jest wyjątkowo tłusty, po wchłonięciu nie pozostawia uczucia lepkości i poza rzadkimi wyjątkami raczej nie miałam problemu nakładając na niego makijaż. Podczas aplikacji mam uczucie "wtapiania" się produktu w moją skórę, co jest bardzo przyjemne i daje mi poczucie właściwego wchłaniania się tegoż. W opakowaniu wydaje się być pomarańczowy ale zapewniam, że po rozsmarowaniu nie nadaje skórze żadnego koloru i jest na niej absolutnie przezroczysty.
Chociaż zapach na początku nie za bardzo mi odpowiadał, teraz kiedy już się do niego przyzwyczaiłam jest znośny, raczej nigdy nie zostanę jego absolutną fanką. Nie jest mdlący, nie potrafię do końca określić co mi w nim nie pasuje, ale z pewnością jest dosyć specyficzny i nie należy do moich ulubionych.
Samo opakowanie również przypadło mi do gustu, głównie dlatego, że jest proste i w pełni nadające się do recyklingu. Jest to plastikowe, okrągłe, pomarańczowo czarne pudełeczko bez żadnych dodatkowych kartoników i folijek, co zaoszczędza nasze pieniądze, miejsce na naszym śmietniku i nasze środowisko!
Podsumowując jest to naprawdę dobry jakościowo produkt w bardzo atrakcyjnej cenie.

Oceny:

Pierwsze wrażenie 3/5
Jakość 15/20
Opakowanie 10/10
Cena 10/10 


Średnia ważona to: 5/6


  
 

0 komentarze:

Back to Top Najlepsze Blogi