6

Konkurs majówkowy - rozwiązanie

Majówka spowodowała więcej zamieszania w moim życiu, niż mogłam sobie wyobrazić, stąd też aż tak wielki poślizg w powiadomieniu was o zwycięzcach konkursu majówkowego. Za te 6 dni oczekiwania przepraszam najmocniej i obiecuję coś na osłodę jeszcze w najbliższych dniach!
Spodobały mi się wypowiedzi:
- Aktualneej,
- Zoili,
- Agaty.
I to do nich wędrują nagrody.
Dziewczyny, proszę o wysłanie Waszych adresów na mail: barwy.wojenne@gmail.com (najlepiej do 3 dni, ale skoro się spóźniłam sama, to i do niedzieli przyszłej zaczekam!)
 

6 komentarze:

zoila pisze...

Nawet nie wiesz, jak mi humor poprawiłaś :). Wynikami konkursu i tym, że nie zniknęłaś bez znaku życia na dłuższy okres czasu, jak ostatnio :D

barwy.wojenne pisze...

:)
się BARDZO cieszę:)
nie zaginęłam, tylko miałam do dokończenia ważny projekt, który spowodował brak czasu na cokolwiek innego poza nim:( ale już po, wszytsko ie udało:) więc wracam!

alltheluxury pisze...

u mnie też rozdanie ;) zapraszam! to moje pierwsze :D, wiec jestem mega podekscytowana!

Anonimowy pisze...

Gratuluję! :*

Bella pisze...

Gratuluję :-)

Paubia pisze...

gartulacje ;)

Back to Top Najlepsze Blogi