13

Dzień Ziemi - zniżki, promocje

UPDATE: Promocja od dzisiaj do 5 maja (info z profilu TBS na Facebooku)i to na terenie CAŁEGO KRAJU:)
Dostałam wczoraj maila z The Body Shop o nowej promocji - jest w nim napisane, że dotyczy tylko sklepów wrocławskich, lecz myślę, że obejmuje tak naprawdę cały kraj.  Moim zdaniem warto skorzystać - tym bardziej, że uskuteczniając projekt denko większość z Nas ma miliony pustych opakowań.
Oto dokładna treść maila:
Zapraszamy naszych klientów do udziału w nowej akcji promocyjnej
nawiązującej do Światowego Dnia Ziemi, który
obchodzimy 22 kwietnia.

ERTH DAY – DZIEŃ ZIEMI w The Body Shop:
Magnolia Park
Pasaż Grunwaldzki

PROMOCJA OBOWIĄZUJE OD PIĄTKU 8 KWIETNIA

Przyjdź do naszych sklepów i przynieś ze sobą
puste opakowanie po kosmetyku dowolnej marki,
a otrzymasz 22 % rabatu na cały asortyment
The Body Shop!!!

Zaprezentuj opakowanie naszemu sprzedawcy przy kasie,
a następnie wrzuć je do specjalnie przygotowanych
koszy znajdujących się na terenie sklepu
(a my oddamy je do recyklingu).

W ofercie  dodatkowo również:

·       szampon bananowy + odżywka bananowa za 50 % ceny
·       żele pod prysznic 250 ml: migdałowy i papaja za jedyne 12 zł.

Promocje nie łącza się ze sobą. 

A z innej beczki, tym razem kulturalnej - jutro, to jest w sobotę 9 kwietnia, we Wrocławiu akcja Zamień Odpady na Kulturalne Wypady. Tam też można oddawać niepotrzebne rzeczy, takie jak makulatura, zużyte bateryjki, szkło, plastik czy puszki. Wszystkie szczegóły znajdziecie na TEJ STRONIE!!! 
Naprawdę namawiam Was do udziału w obu akcjach - ta druga niestety tylko w wybranych miastach, ale i tak WARTO:)

P.S. Wybaczcie za koślawą edycje, mail jest prosto z mojej skrzynki wrzucony, bez żadnego formatowania.

13 komentarze:

aberracja pisze...

Świetnie!! czaiłam się na produkty z The Body Shop a teraz po prostu pójdę i sobie zakupię i to po promocyjnej cenie. To naprawdę super, że o tym napisałaś :)

barwy.wojenne pisze...

:) cieszę się, ze pomogłam;)
chyba zacznę pisać o wszystkich możliwych zniżkach i promocjach, które przychodzą na maila i wrzucać kupny, jak są jakieś. W końcu od tego jest blogosfera, by sie dzielić;)

Ewka Bloguje pisze...

Szkoda, że w moim pobliżu nie ma TBS.. No ale naprawdę dużą promocje wymyślili. Oby takich więcej i w innych sklepach :)

agatamanosa pisze...

o super, skonczyl mi sie akurat okropny krem z Sephory więc chętnie go wyrzucę do recyklingu:)

strī-linga pisze...

nooooooooo... może mgiełkę z witaminą e bym kupiła. chociaż jeszcze mam z pół opakowania. nie wolno robić zapasów, nie wolno ;)

Lady In Purplee pisze...

Dzięki że o tym napisałaś, chyba muszę jednak sama załatwić te powiadomienia :D

alicjamakeup.pl pisze...

Super, że o tym napisałaś! Właśnie wykończyłam kilku "ulubieńców" i chętnie zamienię ich puste opakowania na rabat, bo też się czaję żeby poznać produkty TBS (jeszcze nigdy nie próbowałam!). Mam nadzieję, że akcja obejmuje także Trójmiasto. Dzięki za informacje :-)

dezemka pisze...

O nie powoli zaczynam wnerwiać się na Poznań że nie ma swojego TBS ani Catrice :(
Świetna informacja, szczególnie z tym dniem ziemi :)

idalia pisze...

Czemu mi się ubzdurało że we Wro nie ma TBS!? ... Dzięki Barwy za info, mam ochotę na parę rzeczy, zobaczymy jak to wyjdzie :D

hawa pisze...

To jest to! Przejde się po masę rzeczy - dzięki za info:).

Gffgvhhhhffxx pisze...

O! Będę w Krakowie to może uda mi się załapać na promocję w TBSie :D Dzięki za info!!

alek pisze...

super wiadomość :)
napewno zaczaje sie na jakis produkt :)

zapraszam na mojego bloga :)
alekowa.blogspot.com

alicjamakeup.pl pisze...

Spieszę donieść, że dzięki notatce u Ciebie, wróciłam właśnie z nowymi łupami z TBS :P Okazuje się, że promocja obejmuje wszystkie sklepy i tak oto wymieniłam sobie trzy puste opakowania na trzy pełne z rabatem i do tego kupon rabatowy na następne zakupy :) Wielkie dzięki za info! :)))

Back to Top Najlepsze Blogi