20

The Body Shop - przeceny!!!!!

Byłam dzisiaj na zakupach i jak zawsze nie mogłam oprzeć się przed wejściem do The Body Shop. Miałam zniżkę z In Style, która uprawniała mnie do zniżki 20% (do dzisiaj ważna), ale okazała się ona zbędna! Bowiem od wejścia witają nas promocje:
- weź 2 masła płać za 1! (czyli za masło płacimy 33 złote, a nie 65 - wzięłam papaję i jagodę)
- przecena produktów świątecznych - od ceny obniżonej jeszcze 50% zniżki (kupiłam 2 masła za 33 złote!)
- weź szampon bananowy lub odżywkę, drugi produkt komplementarny masz za 50% ceny (nie skorzystałam, bo już mam oba).
Miałam też zeswatchować cienie wypiekane, ale TBSowa wizażystka właśnie kogoś malowała i nie chciałam się pod nogami pałętać. Pomacałam za to nową kolekcję kolorówki i chyba w tygodniu wrócę po coś;)
No i news - dziewczyny z TBS wykonują makijaże (i to BEZPŁATNE). Z tego też muszę wkrótce skorzystać, bo ich cienie bardzo lubię.

20 komentarze:

atina.naturalnie pisze...

a u mnie nie ma TBS:(

kobiecewariacje pisze...

O dzięki za info - właśnie mi się masełka skończyły a jutro pomiędzy zajęciami na uczelni mam okienko to pójdę do TBS:)

http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

aśkuu pisze...

Ojejejej dobre promocje :)!

Lady Flower pisze...

Niestety nie ma w pobliżu TBS ;/
Chcę kupić balsamik do ust, ale to chyba przy okazji jak będę w Douglasie. tam chyba sprzedają?

KiziaMizia pisze...

Mam ochotę na tą odżywkę bananową :) tyle o niej pozytywów słyszałam...

Entertainment pisze...

To może w końcu skuszę się na coś z TBS, bo jakoś nie miałam przekonania :D.

Anonimowy pisze...

Cześć Kochana. Zapraszam do wzięcia udziału w moim giveaway'u-konkursie :http://fashionery.blogspot.com/2011/03/giveaway-competition-konkurs-po-prostu.html i życzę powodzenia. :)

kasiaj85 pisze...

oooo a do kiedy te promocje??? kurczę będę dopiero w sobotę w TBS! :/

Unknown pisze...

U mnie też nie ma TBS. Ostatnio byłam u nich w Berlinie. Kupiłam masło kokosowe i używam go oszczędnie. Dawno już nie oszczędzałam żadnego kosmetyku :)

Gffgvhhhhffxx pisze...

Ugh, u mnie też nie ma :/

Kasia pisze...

zaszalałaś ;d

enjoylife pisze...

muszę czym prędzej pobiec do TBS :):)

Shpilka pisze...

Ja równiez pytam do kiedy te promocje! :) Ale upolowałaś :)

MissDood pisze...

mam takie pytanie. Jak zrobiłaś, że przy nagłówku można kliknąć Home Posts RSS itd. ?

kleopatre pisze...

o swietne przeceny! Chyba muszę zahaczyć o TBS :D

ninette pisze...

teraz podwojnie żaluję,że nie mam TBS w okolicy :(

mikka pisze...

A ja jakos sie TBS nie zachwycam. Mam ich peelingi, maselka do ciala i stoja sobie niewykorzystane. Biorac pod uwage cene, to nie sa wcale nadzwyczajne. Jedyne co uzywam to ich cien do powiek, ktory jest OK, ale i tak calego dnia na powiekach nie wytzymuje.

barwy.wojenne pisze...

widzę, że trochę niepotrzebnie rozbudziłam w Was żądzę;)
myślę, ze jeszcze trochę przeceny potrwają - pewnie świąteczne, aż nie zejdzie wszystko (?), a z masłami 2 za 1 to z 2 tygodnie (?)

@ MissDood - nie wiem;(
@mikka - nie chodzi o nadzwyczajność - bardziej o sentyment do marki... a cienie sobie bardzo chwalę, bo mimo pierwszego wrażenia in minus wielkiego, teraz je bardzo lubię.

hawa pisze...

Poszalałaś - to na (mojej ulubionej) zasadzie: kupując, oszczędzasz;)? A ta promocja to jeszcze trwa?

barwy.wojenne pisze...

dzisiaj jeszcze trwała - jeszcze mnie kuszą innymi rzeczami, ale (podobno) do jutra tylko jest...;( a dzisiaj i tak znów tam zostawiłąm pieniądze...

Back to Top Najlepsze Blogi