0

Męski punkt widzenia: Sephora Men, Revitalizing Face Fluid

Sephora Men, Revitalizing Face Fluid (50 ml – 49 zł) to krem do zadań specjalnych. Konsultantka Sephory poleciła mi jakiś czas temu całą serię dla mężczyzn, ale tylko ten produkt wzbudził u mnie jakąkolwiek sympatię – inne bowiem, mimo zapewnień o hipoalergiczności, uczulały i przesuszały skórę twarzy. Mogę śmiało stwierdzić, że stosowanie go po „ciężkiej nocy” jest niezwykle dobrym pomysłem, lecz używanie codzienne prowadzić może do przewitaminizowania skóry, co u mnie objawia się wspomnianymi już przesuszeniami. Jednak jako „odświeżacz” skóry, stosowany 1-2 razy w tygodniu świetnie działa. Jego główne zadania – czyli nadanie skórze blasku i świeżości, zmniejszenie cieni pod oczami, czy spowodowanie jej napięcia – są spełnione. Miłym dodatkiem do działania jest zapach – delikatny, a jednak męski, nienachlany i mało drażniący. To chyba jedyny kram skierowany do skóry męskiej, którego zapach mnie nie odrzuca swoją tandetnością i przewidywalnością. Również cena, szczególnie w odniesieniu do rezultatów, jest do przyjęcia – jest to kosmetyk średniopółkowy, zarówno jeśli chodzi o cenę, jak i działanie.
Mogę go polecić tylko jako krem dodatkowy – nie posiada on bowiem właściwości nawilżających, nie chroni przed promieniowaniem UV. Często po jego zastosowaniu używam jeszcze kolejnego kremu, by zmniejszyć uczucie ściągnięcia (chyba związanego z właściwościami napinającymi fluidu).
Największym minusem moim zdaniem jest opakowanie z pompką, która nie pozwala na dowolne dozowanie ilości używanego kosmetyku (zwykle kleks kremu jest za mały na pokrycie całej twarzy, ale znów 2 to za dużo). Również plastik wykorzystany do produkcji pojemnika jest zbyt twardy, co szczególnie przy końcówce kremu staje się irytujące – szkoda wyrzucić pozostały krem, ale nie ma fizycznej możliwości przecięcia słoiczka (i tak, według mnie, zmuszeni jesteśmy wyrzucić 1/8 produktu).
Jednak moje ogólne wrażenia są dobre i z czystym sumieniem mogę polecić ten kosmetyk osobom potrzebującym natychmiastowej dawki energii po przebudzeniu.

Oceny:
Pierwsze wrażenie: 5/5
Jakość: 14/20
Opakowanie: 3/10
Cena:  7/10

Średnia: -4/6

Kuba
                                                 skład

0 komentarze:

Back to Top Najlepsze Blogi