23

Essence - Nail Art - Special Effect Topper - It's purplicious, Hello holo, Copper'ize me!

O Special Topperach od Essence (około 8 złotych) zostało już chyba napisane wszystko, co trzeba. Jednak nie powstrzyma mnie to przez wtrąceniem swoich trzech groszy i udokumentowaniem fotograficznym efektów, jakie te nawierzchniowe lakiery dają.
W tej notce zaprezentuję Wam trzy lakiery - It's purplicious, Hello holo i Copper'ize me!
Zacznijmy od numeru 01, czyli It's purplicious. It's purplicious jest bezbarwnym lakierem z zatopionymi w nim dużymi fioletowymi, purpurowymi i różowymi płatkami oraz z drobnym, różowym brokatem. Chyba najmniej z całej posiadanej przeze mnie trójki przypadł mi do gustu, a to przez dość duże, lekko tandetne flejki:
Essence, It's purplicious
Essence, It's purplicious
Essence, It's purplicious
Essence, It's purplicious
Kolejny na liście numerycznie jest 03, czyli osławiony Hello holo. Jest to lakier pełen srebrzystych, holograficznych drobinek, opalizujących na żółto, pomarańczowo, złoto, niebiesko i zielono. Moim zdaniem to niemal ideał (bo jednak szybko odpryskuje i potrzeba kilku warstw, by wydobyć z niego całe piękno, jeśli chcemy użyć go samego).
Essence, Hello holo
Essence, Hello holo
Essence, Hello holo
Essence, Hello holo
Ostatnią z moich essence'owych zdobyczy jest 09 - Copper'ize me! Ten topper podobny jest do Hello holo, jednak jego bazą jest miedziany brokat z holograficznymi drobinkami. To z nim najbardziej się polubiłam;)
Essence, Copper'ize me!
Essence, Copper'ize me!
Essence, Copper'ize me!
Essence, Copper'ize me!
Znacie Special Effect Toppery z Essence? Które z nich lubicie najbardziej i mogłybyście mi polecić?
Podzielcie się!

23 komentarze:

Osa pisze...

Super są te toppery! Strasznie je lubię... Można nimi uzyskać genialny efekt

Karola pisze...

Hello Holo mam i uwielbiam śliczny jest jeszcze Circus Confetti:) Szkoda że zmywanie jest ciężkie bo pewnie używałabym częściej:)

Anonimowy pisze...

Ja polecam circus confetti :)

Lady In Purplee pisze...

Mam ochote na tego fioletowego ;)

www.slauravictormakeup.com.pl pisze...

Podoba mi się ten Hello Holo, w ogóle topery Essence są świetne :))

Yasminella pisze...

Sreberko jest bardzo przyjemne, szkoda ze ze zmywaniem juz gorzej

pepperandcoco.com pisze...

ten fiolet cudowny- takiego mi brakuje ;)

Unknown pisze...

Idealne lakiery do robinia biżuterii :) Osobiście nie mam cierpliwości ich zmywać, choć podobają mi się bardzo :)

a. pisze...

mam hello holo i bardzo go lubię, pomimo tego, że zmywa się tragicznie :)

noł łej pisze...

uwielbiam je ♡

MANIA blog pisze...

Mam Copper'ize me! i uważam, że jest super, najlepszy:)

Natasza M pisze...

Uwielbiam te topy =] ale domywanie z nich paznokci już nie =]

marysia-k pisze...

Kiedyś kompletnie nie lubiłam takich lakierow, teraz je polubiłam :D.

Ev pisze...

Mam Hello Holo i słynnego już Circus Circus, obydwa szalenie lubię :) Poza tym mam jeszcze fioletowy top z serii twins, też jest bardzo dobry. Korci mnie jeszcze Copperize me.

Silesian Beauty pisze...

no to pozamiatane..jak człowiek trafi na coś ekstra to zawsze wycofują, zmieniają, ulepszają..

Caught Her Eye pisze...

Ja się zakochałam w night in vegas <3

make-up freak pisze...

Podoba mi się Hello holo:)

mrs69cm pisze...

chciałabym ten matujący :(

karminowe.usta pisze...

Mi też najbardziej podoba się srebrny ze względu na opalizowanie:) Nie mam jeszcze żadnego toppera z Essence;)

gabriela_dabska pisze...

Drugi jest śliczny :)

Fiorenza pisze...

posiadam topper 02 circus confetti, uwielbiam go, choć przyznam się, że używam rzadko ze względu na późniejszy problem ze zmywaniem lakieru. :)

Peach pisze...

Ten, który prezentujesz jako drugi, powalił mnie. Cudowny pod każdym względem :)

Barwne pasje JS Makeup pisze...

Lubię bardzo!!!!:)Można fajne efekty uzyskac.

Back to Top Najlepsze Blogi