10

Make up Store - ShowGirl - jesień 2011 - zapowiedzi

Za oknem jesień, niestety, ju.z prawie w pełni - podobno przed nami ostatni ciepły weekend tego roku... ale kolekcja jesienna (sic!) szwedzkiej marki Make up Store pozwala nam jeszcze przez chwile poczuć słońce na twarzy. 
Inspiracja to kobieta tajemnicza, a jednocześnie lubiąca zabawę.
Zdjęcie promocyjne nie wywołało szybszego bicia mojego serca, ale juz same produkty sprawiły, że zapragnęłam jak najprędzej kupić bilet na pociąg i jechać do Warszawy, by w salonie firmowym obkupić się na nadchodzący sezon. A czemu? Bo kolory cieni totalnie do mnie przemawiają:
A do cieni dodatki w postaci glitterów (wiecie z pewnością, jak mocno je lubię) oraz produktów do pielęgnacji i koloryzacji ust:
Brokatowy eyeliner w odcieniu Showstopper godny jest swej nazwy - moim zdaniem nikt nie przejdzie obojętnie obok kreski w takim kolorze! 
A czy Wy polubiłyście się ShowGirl czy może uważacie, że na jesień trzeba się inaczej malować?
Podzielcie się!

10 komentarze:

zoila pisze...

Cienie nawet mi się podobają, ale reszta niespecjalnie.

Ag pisze...

No, takich kolorów coraz mniej. Ludzie zaczęli się ubierać w brąz i szarość. Heh, ale te kolorki są wspaniałe. Najbardziej mnie urzekł ten słoneczny.

Ewela pisze...

nigdy nie slyszalam o tych produktach, ale kolory sa niesamowite :)

http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

Ev pisze...

Cienie mi się podobają, ale oszalałam na punkcie Metallic Plum oraz Variete - od dawna szukam takich kolorków - mocnego kobaltu i mocno napigmentowanego fioletu. Szkoda tylko, że te kosmetyki są takie drogie :(

Natasza M pisze...

Nie lubię jesiennych stonowanych kolorów więc uważam, że ta kolekcja jest ciekawa kolorystycznie =]

Anonimowy pisze...

Podoba mi się fioletowy cień! :)

Gffgvhhhhffxx pisze...

Eee tam, ja tam uważam, że nie ma czegoś takiego jak makijaż na jesień :P Cienie fajne, linery fajne, no i ta pomadka :D

blueeyedgirl pisze...

cienie cudowne.... mmm.... magia

kolorowy kot pisze...

Ugh... nie moje kolory, nie moja bajka. Szczególnie jesienią. Ale jest tam takie maleństwo, co się uśmiecha... lakier! :D O lakierach tej firmy marzę od jakiegoś czasu...

Hexxana pisze...

Kolory cudne!nie tylko na jesien;-) bo lubie takie odcienie przez caly rok.
Marka jest swietna-teraz slinie sie do kolorowych maskar:))))

Back to Top Najlepsze Blogi