9

Clarins - Colour Definition - jesień 2011 - nowości

Zapowiedzi jesienne przeplatam zimowymi i świątecznymi, ale tym razem znów wracam do kolorystyki typowo jesiennej - neutrali, beży, brązów i fioletów.
Limitowana kolekcja Clarins zawiera w sobie kosmetyki mające pomóc nam w wykonaniu typowego smokey eyes, które ma wyglądac ponętnie i kusić. Dzięki gamie kosmetyków oferowanych przez markę stanie się to łatwiejsze, gdyż kompozycje kolorystyczne są idealnie dopasowane do każdej z nas.
By nie być gołosłowną - oto Colour Definition od Clarins:
paletki cieni - od góry od lewej: Nudes, Rosewoods, Pastels, Indigo, Violet, Graphite
3D radiance face powder (cokolwiek ma tu oznaczac 3D)
czarny eyeliner

mascara z opatentowaną (czyli dostępną jedynie u Clarins) szczoteczką

pomadki: Fig Brown i Grenadine

pomadki: Tender Rose, Subtle Rose, Natural Rose, Paradise Pink i Miami Pink
Nie zdziwi pewnie nikogo, że mnie zaciekawił puder 3D! I to zarówno ze względu na nazwę, bo bardzo chciałabym skrót rozszyfrować, jak i wygląd, którzy przywodzi mi na myśl gry z Pegasusa:)
A Wy zdecydowałybyście się na któryś z kosmetyków? Co myślicie o komponowaniu paletek z cieniami kolorystycznie dopasowanymi - lubicie je czy wolicie same łączyć kolory w makijażu?
Podzielcie się!

9 komentarze:

poprawiona pisze...

podobają mi się cienie, pomadka miami pink i jestem ciekawa efektu 3d

Karolina pisze...

cienie wyglądają super, a z tym pudrem 3D pewnie chodzi o jego wygląd w pudełku ;) swoją drogą fajnie wygląda :)

Unknown pisze...

Cudne paletki;)
http://artgalleryana.blogspot.com/2011/09/japan-style-dzieciom.html

Unknown pisze...

ladne paletki cieni, puder i szminki:D kolorystycznie takie moje:D

Bella pisze...

Bardzo mi się podobają paletki! Lubię takie łączenie kolorów!

Pretty Liar pisze...

Ja też jestem ciekawa tego pudru:)
Czym różni się od zwykłego?:PP

PCJL pisze...

To są kosmetyki, które kupiłabym ze względu na opakowanie. Są piękne!

adrianna pisze...

puder wygląda bardzo fajnie, pomadki również (szczególnie te z ostatniego zdjęcia). coraz więcej kosmetykow wygląda bardzo ciekawie, przyciąga użytkownika bardziej wizualnie niż ze względu na świetną jakość. ale lepsze opakowanie to tez lepsza cena :)

Sabbath pisze...

Moim skromnym zdaniem puder 3D to chwyt marketingowy., Fajny chwyt. :)
Paletki przyjemne, szczególnie 1 i 2. Ciekawa jestem, jak bardzo są połyskujące.

Back to Top Najlepsze Blogi