22

H&M - kolekcja kosmetyków kolorowych na wiosnę/lato 2011

Chyba najtańsza i najbardziej dostępna na polskim rynku z marek segmentu fast fashion, czyli znany i lubiany H&M, pokusiła się nie tylko na wiosenno-letnie kolekcje odzieżowe - tym razem raczy Nas najmodniejszymi w tym sezonie kolorami w makijażu.
Mamy więc pastele, ale i kolory neonowe, mamy cytrynowe żółcie, ale i typowy oranż. Są róże kojarzące się z gumą balonową, ale i turkus. Jednym słowem - dla każdego coś innego. Dzięki temu zabiegowi możemy być pewne, że wchodząc do salonu H&M każda z Nas wyjdzie z produktem dla siebie!
I tym razem na pewno nie zrujnuje to naszego budżetu - jak wiecie ceny kosmetyków w H&M są bardzo niskie. Korzystajmy z oferty na wiosnę i lato 2011 i bawmy się makijażem!
A jeśli nie macie H&M w pobliżu, to zwróćcie uwagę na kolekcje takich marek jak Bell (z pastelową kolekcją), Sensique z kolekcją Exotic Flower, czy też, jeśli chodzi o lakiery do paznokci, Virtual z ich Fruit Cocktail czy My Secret z Dream Girl! W tym sezonie jest pełno alternatyw!
A Wy co myślicie o propozycji H&M? Podoba się Wam? Kupicie coś czy już zaopatrzyłyście się w letnie propozycje innych marek?
Podzielcie się!

22 komentarze:

Pieknoscdniablog pisze...

lakiery są ładne, ale nie wiem jak tam z ich trwałością. Ktoś opowie?

Iwetto pisze...

Ładne kolorki lakierów :D Musze je omijać szerokim łukiem, bo grożą kupnem ;)

barwy.wojenne pisze...

Piękności, mam inne h&m-owe lakiery i jakość dość dobra - około 3 - 4 dni bez żadnych uszkodzeń i odprysków wytrzymują... choć ręki sobie nie dam uciąć, że wszystkie maja tę samą formułę...

barwy.wojenne pisze...

@Iwetto - ładne, ładne, ale wszędzie to samo;) to minus globalnej wioski;)

skarbek pisze...

mam tylko lakier, ten drugi od prawej-podobają mi się kolory, ale te lakiery średnie są, długo schną na paznokciach i szybko wysychają w buteleczkach.

ps. miałam w weryfikacji mój nick ... prawie;))

Paramore pisze...

Kolory lakierów śliczne, będę musiała przyjrzeć im się bliżej ;)

Colour trend pisze...

Nie mam H&M w pobliżu niestety. Ale może jak będę w większym mieście to coś sobie sprawię ;)
A mogłabyś napisać orientacyjną cenę tych lakierów? ;)
Pozdrawiam!

Kasia Gie pisze...

zgadzam się z Iwetto ;D wszystkie kolorki takie żywe..
no i błyszczyki niczego sobie

barwy.wojenne pisze...

@Skarbku - najlepszy moim zdaniem;) a co do weryfikacji - jak taki traf, to jutro graj w Lotto, może sie poszczęści;)
@Paramore - śliczne, potwierdzam:)
@Colortrend - nie wiem, własnie, ale zając ceny w H&M, to myślę, że pewnie koło 5,50- 6 złotych za buteleczkę:)
@Kate - zywe, żywe, ale inni tez maja;) więc sama juz nie wiem, czy chcę czy nie;) (pewnie chcę;))

Keysi pisze...

fajne bede musiala odwiedzic H&M :D

F000U pisze...

Uchylę Ci rąbek tajemnicy i powiem Ci, że jest śliczny ;-) Miałam kiedyś cienie i błyszczyk z H&M, ale nie jestem przekonana do kosmetyków raczej wole ubranka ;-)

Emyla pisze...

Śliczne są te kolorki, napewno niedłuho odwiedze H&m :D

anikowa101 pisze...

Któryś z lakierów na pewno będzie mój :) Śliczne kolory :)

Gffgvhhhhffxx pisze...

Hmm, te cienie widziałam już zimą u mnie w H&M ;) Ale wszystkie były rozkruszone i nie kupiłam.

Kamila pisze...

Uwielbiam oglądać kosmetyki w h&mie :) Mimo wszystko jednak najpierw szukam recenzji w internecie, zanim coś kupię, bo bądź co bądź jest to sklep odzieżowy a nie drogeria.

Abscysynka pisze...

Tak na pewno niektóre cienie! A lakiery.. nie jestem pewna czy to moje kolory. Ale kiedyś tam kupując za 5 zł lakier do paznokci - nie zawiodłam się :) Cena to duży atut.

Malinowy Kuferek pisze...

Niestety te lakiery kosztują 12-14 zł, nie jestem pewna dokładnej ceny, ale coś koło tego :(

♥Światξdki♥ pisze...

wygląda ciekawie, podobają mi się te lakiery :)

skarbek pisze...

tak chyba zrobię ;)
Mnie się zdaje że płaciłam mniej za ten lakier niż pisze Malinowy Kuferek, ale nie pamiętam na pewno, jeśli jednk rzeczywiście tyle , to chyba nie warto, wolę kupić lakiery Barbra np :)

lidzia007 pisze...

ładne, wiosenne kolorki lakierów :) znając życie u mnie w H&M ich nie znajde ;]

www.lidzia007.blogspot.com Zapraszam :)

Olga Gibas pisze...

Lubię h&m-owe lakiety - może nie grzeszą jakością (nieco trudno się je aplikuje), ale odpowiadają mi małe opakowania i kolorki ;) Ostatnio zwróciłam też uwagę na pędzle, które są śmiesznie tanie, ale w końcu nie kupiłam żadnego :P

adrianna pisze...

nie miałam jeszcze przyjemności z tymi lakierami, może już czas??? :)

Back to Top Najlepsze Blogi